Întrebare fară răspuns

Nu mai pot efectua cumpărături de pe contul meu Orange Money

Dc nu mai pot efectua cumpărături de pe contul meu orange având in cont bani ?
Ma puteți ajuta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ce se intampla mai exact? Unde vrei sa faci cumparatura? Online, la POS? Cred ca o sa avem nevoie de ceva mai multe detalii.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salutare!
Nu cred că e o problemă la contul tau, ci e probabil o problemă la site-ul unde vrei să cumperi. Mai ales dacă spui că a funcționat bine până acum!

Poate este o problemă temporară pe platforma de plăți. Tocmai am făcut o plată de test pe site-ul telekom prin cardul Orange Money și a functionat.

De 2 zile încerc sa efectuez o plata si nu ma lasă din cauza ca spune "plata nu a fost efectuata pentru ca ai atins numărul maxim de cumpărături "

Orange Money este o platforma care uneori are multe probleme, am pățit și eu de multe ori fie sa nu meargă aplicația fie sa nu meargă alimentarea contului plus multe alte erori ceea ce ma făcut sa renunț . Înainte era cardul meu principal acuma am trecut pe Libra :)

Intra in sectiunea cardurile mele a aplicatiei orange money, setari tranzactii si limite, plati pe internet, modifica limite si vezi daca ai facut mai mult de 100 de tranzactii luna aceasta, incearca sa modifici limita, insa nu cred ca se permit mai multe. Sa ne spui cum ai rezolvat

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!