Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Va rog mai mult profesionalism !
@mihai_13, iti multumim mult pentru feedback si te asiguram ca l-am transmis mai departe catre colegii care se ocupa de aceste campanii.
Am verificat impreuna cu ei situatia si, intr-adevar, ai fost sunat in vederea ofertarii de noi servicii.
In mod normal transferul se face instant, nu exista acest timp de asteptare, cum s-a intamplat in cazul tau, dar cateodata exista si situatii foarte punctuale, izolate pe care ne straduim sa le evitam.
Ne pare rau pentru inconvenientul aparut si iti multumim inca o data.
Alte răspunsuri
@mihai_13, ne spui, te rog, care este numărul?
Edited - mulțumesc pentru completare, o să întrebăm colegii și revenim
@DanielaH: :) Din câte se observă în screenshot, numărul este 0374 744 821. Oricum este ciudată situația, mai ales cu un roboțel care să te țină ”hold on” atât amar de timp, iar rezultatul este nul.
cred ca stiu despre ce este vorba - are sa mi se propuna noi servicii - dar nu am nevoie - imi pare rau am net-tv-fix- si cateva abonamente mobile la rds-rcs si nu pot pleca de la ei (de fapt nici nu vreau)
Salut Mihai! :)
Daca nu ai facut-o deja, verifica-ti si preferintele GDPR de pe partea Orange. Tind sa cred ca acolo e problema.
Ai mai multe informatii aici: https://www.orange.ro/gdpr/
posibil Radu ... tu ai primit acest apel ? am primit si eu mail-ul acesta ...eu vb de apel si cum se desfasoara ... lasa de dorit mult ...
Nu am primit (si, ca si tine, nici nu-mi doresc). :)) Cu toate astea, funny story, la scurt timp dupa ce am trecut pe Orange, si nu avea nimeni numarul nou, cu exceptia celor apropiati, m-a sunat cineva de la o firma de "studii de piata". :)
Ceea ce pot sa-ti spun e ca dupa ce am modificat preferintele GDPR (prin apel la 335), nu am mai primit niciun astfel de apel nedorit.
De ce sunt acele preferinte active by default...nu stiu. Nu cred ca ar trebui sa fie. Dar pot sa-ti spun ca pe mine nu m-a mai deranjat nimeni dupa aia. De aici si recomandarea de a arunca o privire si pe acolo, in caz ca n-ai facut-o deja. S-ar putea sa te ajute. :)
@mihai_13, iti multumim mult pentru feedback si te asiguram ca l-am transmis mai departe catre colegii care se ocupa de aceste campanii.
Am verificat impreuna cu ei situatia si, intr-adevar, ai fost sunat in vederea ofertarii de noi servicii.
In mod normal transferul se face instant, nu exista acest timp de asteptare, cum s-a intamplat in cazul tau, dar cateodata exista si situatii foarte punctuale, izolate pe care ne straduim sa le evitam.
Ne pare rau pentru inconvenientul aparut si iti multumim inca o data.
Orange Assistant - va multumesc pentru atentie .
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
mihai_13 a răspuns
Orange Assistant a răspuns
arsradu a răspuns
mihai_13 a răspuns
arsradu a răspuns
mihai_13 a răspuns
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
mihai_13 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.