Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu pot fi sunat de unele persoane dupa portare de la VDF la Orange

Buna ziua,

Nu pot fi contactat de anumite numere de telefon (ton de ocupat) din momentul in care m-am portat de la Vodafone la Orange (aprox. 6 luni). Pana sa ma portez puteam comunica cu persoanele respective, dar dupa portare nu a mai mers.
Am fost intr-un magazin orange unde un operator mi-a schimbat cartela dar in zadar.
Aceeasi problema o are si sotia mea. (ne-am portat amandoi in aceeasi perioada)

Ce ar trebui sa fac/faceti ca sa mearga ca inainte ? (va pot transmite un numar de telefon care nu ma poate contacta)

Multmesc,
Ionut

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Este posibil sa existe anumite probleme legate de ceea ce au ei in calculatoare ( nu este totul actualizat) și de aici să existe aceste neplăceri.
Am văzut că au mai existat situații similare și la alte persoane, dar unele s-au rezolvat.

Ai detalii pe aici:

https://forum.softpedia.com/topic/1116855-probleme-dupa-p...

Părerea mea este că trebuie să le scrii la adresa serviciul.clienti@orange.ro, unde să le explici detaliat problemele întâlnite și sper că așa se vor rezolva problemele respective.
Îți urez succes!

Nici în ziua de azi eu nu pot suna un număr de telefon .
Nici la 300, nici în magazine nimeni nu a știut ce să mai facă .
Merg doar mesajele între noi . Totul a început după ce am schimbat simul cu cel nou venit cu telefonul luat în rate de la Orange.
Nu e la blocate, nu am restrictii pe cont nici eu nici persoana, dar tot nu merge nici în ziua de azi, din septembrie .
Ca să știi cum funcționează tehnicul la Orange.

Poate fi :"Exista o baza de date centrala cu reteaua in care se afla fiecare numar care este in circulatie (si cu reteaua de baza a numerelor care nu sunt in circulatie = nu sunt active in momentul respectiv). Fiecare retea are un RN (routing number) care o identifica in mod unic iar fiecarui numar ii este asociat un asemenea RN, conform retelei initiale si alterat apoi de portari. Cand se face o portare, reteaua acceptoare trebuie sa notifice actualizare RN-ului in baza centrala, pentru respectivul numar.

RN-ul este utilizat de reteaua in care se initiaza apelul pentru a determina reteaua in care sa trimita apelul, pe baza numarului apelat.
Mai exact X formeaza numarul lui Y. Reteaua in care se afla X cauta RN-ul corespunzator numarului lui Y si 'arunca' apelul in reteaua care este indicata de RN.
In cazul initiatorului reteaua acceptoare nu a actualizat inca acest RN ceea ce inseamna ca apelul celor care il suna ajunge sa fie rutat in reteaua initiala (donoare). Dar cum acolo numarul este deconectat, apelul este rejectat. In acelasi timp numarul este complet activ in reteaua acceptoare. Din acest motiv nu are probleme cu serviciile de date, cu initiere de apel/s,ms dar are probleme de receptionare.
Pe scurt, s-a mutat dar adresa noua nu a ajuns la toata lumea, drept urmare inca primeste scrisorile la vechea adresa dar de expedat poate expedia fara probleme." preluat de aici: https://forum.softpedia.com/topic/1116225-portare-numar-d...

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

@neacostin, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat problema?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am facut o sesizare pe mail dupa care am primit o confirmare prin SMS cu "Sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata cu referinta 168798552". Problema este ca nu pot urmari aceasta sesizare.

In prezent nu s-a rezolvat nimic.

Mulțumim pentru răspuns. Confirmăm și noi că această sesizare este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care verifică situația ta. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Doresc sa stiu cand se va rezolva aceasta problema ? Nu mi se pare normal.

Astazi am fost somat de ITM pentru ca nu m-au putut contacta telefonic pentru un control. Aceeasi problema, ton de ocupat.

@neacostin, s-a rezolvat situația?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Super! Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!