Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Eroare creare cont Orange Money

Buna ziua,

Am un samsung a20e si am incercat sa fac un cont orange money prin recomandare. Totul a mers bine pana la pasul

"Vizualizezi Termenii şi Condiţiile semnăturii electronice, apoi contractul pentru deschiderea serviciului Orange Money şi semnezi electronic calificat prin introducerea unui cod pe care îl primești prin SMS."

Am asteptat 1h am zis ca e blocat serverul, am reinstalat aplicatia pe acelasi telefon cu un alt link ca sa primesc suma de 150lei din recomanda si castiga si tot aceeasi problema este.

Am pus aplicatia si pe un ios dar la fel face.

A mai patit cineva eroarea asta? si daca da cum a rezolvat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Nu prea ai ce sa rezolvi. Trebuie sa primesti sms. Inteleg ca la tine nu a ajuns?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Daca numarul de telefon a fost introdus corect, banuiesc ca e aglomeratie pe server. Trebuie vazut de cineva de la Orange.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Am văzut topicul acela, problema e ca numărul e la o persoana atehnica și m-am ocupat eu de procesul de înregistrare. Am trimis sesizare pe site la secțiunea de contact și din aplicația mea, dacă nu încerc și telefonic

Poate nu e setat corect serviciul de mesaje scrise al telefonului. Ptr Orange se seteaza asa
"Trebuie să ai următoarele setări pentru a putea folosi serviciul Mesaje Scrise - în meniul telefonului tău, la secţiunea Mesaje/Setari mesaje :
tip: TEXT
lungime: 160 caractere
centru de mesaje: +40744946000
tip conexiune: GSM
valabilitate: maximă
Numărul Centrului de Mesaje poate fi adaugat urmând paşii:
Aplicația de Mesaje > Setări mesaje > Profil original (Default profile) > Numărul Centrului de Mesaje: +40744946000."

Dupa parerea mea, nu prea are cum sa fie legat de SMSC, pentru ca daca ar fi fost asa, problema ar fi fost la trimiterea de mesaje, nu la primire. Se pot primi mesaje fara probleme cu un SMSC setat gresit. Dar nu se pot trimite.

Deci....nu stiu daca problema e centrul de mesaje. Mai degraba, avand in vedere promotia asta cu recomandarile, tind sa cred ca serverul respectiv e un pic luat cu asalt. Dar binenteles, se poate sa gresesc. :)

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Ai avut cumva simul inainte intr-un iphone? Poate a ramas imessage activat.
Radu cand i-am recomandat setarea smsc m-am gandit la o resetare a conexiunii cu centrul de mesaje si astfel sa elimine un posibil blocaj, desi poate mai bun era un restart de telefon

Nu am avut cartela in iPhone dacă aveam problema asta nu primeam nici mesajele de confirmare a codului.
Am instalat doar aplicația fără cartela sim in telefonul iOS

Salut, 7UP!
Este, într-adevăr, o problemă tehnică care afecteaza o parte din clienți în procesul de înrolare online (nu se primește SMS-ul pentru semnarea contractelor și finalizarea procesului de deschidere de cont).
Ne pare rău pentru această situație. Vom reveni aici când vom avea confirmarea colegilor că problema a fost remediată. Mulțumim pentru înțelegere.

@Bgd24, ai mai încercat să reiei procesul de creare cont? Problemele au fost remediate. Te așteptăm să revii cu vești bune.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!