Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Ieri (02.03 / 21:18) mi.am platit factura online, am primit confirmarea electronica, iar azi (03.03 / 11:17) mi.a fost retrasa de catre Oranga inca o data suma platita deja.
Am sunat la clienti Orange, am trimis e.mail catre departamentul plati, pana acum (dupa aproape 8 ore) nici macar un e.mail de confirmare al primirii cererii nu am primit.
Răspunsuri
In aplicatia bancara cum apar platile? Ai ceva intre ele? Am avut o problema similara in urma cu cativa ani (nu era Orange): platisem online o factura, banii mi s-au intors, si plata s-a mai facut o data. Cei de la banca mi-au zis ca au primit notificare de la procesatorul de plati (plata, intoarcere bani, plata noua) pentru aceeasi suma.
Prima plata, cea autorizata de mine a fost confirmata de catre Orange, s.a platit factura, iar cea de.a doua plata, initiata de catre Orange, nu se regaseste nici in contul meu Orange si banii mi.au fost retrasi din contul bancar...
Ai cumva plata automata din cont lunara si ai facut si tu manual?
Nu, n.am plata automata. Pur si simplu a fost o a doua tranzactie, cu aceeasi suma, platita a doua oara...
Rra, trebuie sa suni la banca, sa intrebi ce s-a intamplat, cum de apar 2 plati identice pt aceeasi factura.
Salutare!
Și dacă s-a întâmplat asta, trebuie să știi că suma respectivă îți va rămâne pe cont pentru luna/plata următoare, deci nu trebuie să-ți faci griji! Este neplăcut să și se ia suma respectivă de două ori, dar trebuie să admitem că nu este ceva ieșit din comun și se poate întâmpla, din păcate. Numai să nu fie vreo problemă la partea de procesare.
Eu plătesc mai mereu în avans și regăsesc suma în cont, până la ultimul leuț, în luna următoare.
Rra - cel mai important lucru este ca Orange sa-ti confirme ca s-a "primit" banii de doua ori - si sigur iti vei primi bani sau se va retine pentru viitoarea luna de plata .
@Rra, s-a rezolvat situația? Te aștetăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.