Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Reincarcare automata PrePay

Am primit mesaj cu faptul ca a fost efectuata reincarcarea automata, mi-a intrat costul suplimentar, dar telefonul incarcat nu are optiunea aleasa activa, de ce?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@dianapetrusel, ne dai, te rog, câteva detalii suplimentare?
Înțeleg că ai setată o reîncărcare PrePay recurentă de pe un abonament cu plata pe factură? Cu ce opțiune se face reîncărcarea? Ai primit vreun mesaj de eroare?

E prima reincarcare de pe numarul respectiv? In urma cu un an am intampinat o intarziere privind "ajungerea" reincarcarii pe o cartela a unui coleg de munca (fusese facuta manual, nu recurenta/automata). Am inteles ca fusese o problema tehnica in sistem. De atunci (aproximativ un an) am reincarcare automata (cu plata la factura) si au mai fost probleme. Recent (de o saptamana) am mai incarcat o cartela, tot cu recurenta (plata la factura) si, din nou, nu au fost probleme (la a doua am incarcat "manual", iar recurenta incepe pe 17).

Poate ai reincarcat sa zicem de 5 euro dar tu mai aveai resurse 30 de centi din vechea reincarcare. Ai folosit 45 de centi si creditul nu a mai putut fi transformat in optiune dupa expirarea resurselor vechii optiuni.

Salut, va multumesc pentru raspunsuri, am luat in cele din urma legatura cu un asistent orange si problema a fost solutionata de catre ei, plata a fost procesata, dar a fost o problema tehnica la incarcarea numarului cu optiunea aleasa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!