Întrebare fară răspuns

Timp de așteptare mare la serviciul clienți Orange 300

Bună ziua! În ultimele luni, de fiecare data când am apelat serviciul clienți Orange 300, am fost nevoit sa aștept minim 46 de minute pana sa fiu preluat de către un operator! De fiecare data! Când se împlineau 46 de minute, intra un operator. În schimb, dacă sunam la 401, apel taxabil, eram preluat în câteva secunde! Luna trecuta mi-am făcut un cost suplimentar de 25 euro, numai din apeluri la 401. Sincer, nu mi se pare normal absolut deloc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Trei sferturi de ora? Doar la Electrica am avut timpii astia. La 300 nu cred ca am stat mai mult de 5 minute in ultimii 4 ani.

  • Antonescu, bine ai venit in Comunitate - chiar 46 minute ! este foarte mult (esti la abonament cred)
  • este bine sa incerci alte metode de comunicare cu reprezentatii Orange gen eMAIL sau CHAT DJINGO etc
  • de curiozitate, ce ai avut de vorbit cu Orange asa de mult - poate putem noi sa te ajutam aici pe Comunitate
mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

Eu nici nu știu când am sunat ultima data la serviciul clienți Orange, nu cred sa fi sunat in ultimul an.. in plus, sunt multe informații care se pot vedea în contul de client, care se pot rezolva prin mesaje sau pentru care nu merita sa plătesc, prefer sa aștept.. de fapt sa las telefonul pe difuzor și sa-mi vad de alte treburi..
Dacă sunt multe persoane care suna si angajatii din call-center putini, presupun ca de-asta creste timpul de așteptare si sigur multi prefera sa astepte decat sa plateasca.. evident ca la varianta cu plata se răspunde instant..
Eu am așteptat pe la alți furnizori și o ora, dar, nu aveam alta varianta.. asta era singura ca să pot vorbi cu un consultant..

Sunt probleme care nu pot fi rezolvate prin e-mail sau chat! Oricum, e exagerat de mare timpul de așteptare! Interesant, la 401 răspund instant. Ciudat, nu?

Pai la 401 este apel premium și de aia te taxează. Poate ai vreun istoric la ei, o bifă pe cont și ți-au crescut timpul de așteptare ca să apelezi la serviciul premium. Este posibil să fi supărat vreun consultant și acesta ca să nu mai fie deranjat ți-a crescut timpul de așteptare, că să te descurajeze să mai suni și altă dată.

@Antonescu: doar poștașul mai sună de trei ori. Recomandarea mea: sunai o singură dată și lăsai mesaj. Simplu, rapid și fără timp pierdut.

Salutare!
Vă sfătuiesc să folosiți Chat Djingo sau secțiunea Contact din My Orange, în primul rând. Sigur, și numărul 300 este o soluție, dar uneori poate fi una tot de durată.
Eu nu am așteptat niciodată mai mult de 5-10 minute, dar am vreo 4 abonamente mobile și 2 pachete Love. Cred că depinde foarte mult și de câte abonamente ai și de valoarea lor.
Chiar îmi pare foarte rău și mi se pare extrem de neplăcut să aștepți atât, iar Orange chiar ar trebui să facă ceva în acest sens. Știu că tendința este de a se folosi soluții alternative la call center, dar ar trebui ca acelea să fie în timp real.

Buna dimineața! Revin cu noutăți. Am sunat la 300 de pe un alt număr. Și ce sa vezi?! În câteva momente am fost preluat. Clar mi-au crescut intenționat timpul de așteptare! Urat din partea lor.

Poate că de vină ești și tu, poate ai sunat prea des la 300 și se consideră abuz. Ce probleme așa grave ai de, într-o lună, ai făcut extracost de 25 de euro sunând la 401??? Mie asta nu mi se pare normal!!! Dacă la un apel taxabil ai sunat atât de mult, îmi închipui că la 300 sunai zilnic. Chiar atâtea problene ai cu Orange?
Aici nu vrei sa spui ce te deranjează, vii doar sa te plângi că nu ți se răspunde la 300 de 3 ori pe zi.

Interesant e ca ca voi mereu țineți mereu partea Orange! Nu știu de ce m-am deranjat sa mai scriu aici! Se pare ca indiferent de ce problema am avea, dar noi suntem de vină! Orange sunt cei mai corecți! O zi buna!

Nu iau partea Orange, sunt și eu o simpla clientă. Când e ceva de criticat, nu mă abțin, critic serviciile și comportamentul celor de la Orange. Dar acum, legând informațiile date de tine, îmi pare că ai și tu partea ta de vină în toata povestea asta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!