Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot să vizionez niciun program TV cu Orange tv go în Ungaria

Nu pot să vizionez niciun program TV cu Orange tv go în Ungaria eroare S004.Vreau sprijin pentru remadiera problemei.

Dani-me
Dani-me

Dani-me

User level
Nivel
0
57 / 100
puncte
Custom field 2
Dani-me
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! În acest moment unii clienti Orange aflați în roaming SEE nu pot accesa aplicația Orange TV Go dacă sunt conectați la Internet prin intermediului WI-FI. Aplicația poate fi folosită momentan doar prin intermediul rețelei de date mobile.
Colegii de la Departamentul Tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea problemei într-un timp cât mai redus.
Mulțumim pentru înțelegere.

 

Update 03.03.2022 - incidentul a fost remediat, serviciul este din nou funcțional în roaming SEE

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (7)

Da (9)

56%

9 membri au votat cu DA

7 membri au votat cu NU

56% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 5

Salutare!
Dacă nu e o problemă generală, și nu este , pentru că eu mă uit chiar acum in aplicație, te sfătuiesc să te deloghezi/ reloghezi sau să ștergi aplicația și să o reinstalezi.
Dacă nu vrea, scrie-le la adresa aplicatii@orange.com, pentru că ei sunt cei care se ocupă de toate aplicațiile Orange și rezolva rapid ( în afară de weekend) aceste probleme ( pe mine m-au rezolvat de mai multe ori în cel mult 1-2 ore).
Succes!

Salut! În acest moment unii clienti Orange aflați în roaming SEE nu pot accesa aplicația Orange TV Go dacă sunt conectați la Internet prin intermediului WI-FI. Aplicația poate fi folosită momentan doar prin intermediul rețelei de date mobile.
Colegii de la Departamentul Tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea problemei într-un timp cât mai redus.
Mulțumim pentru înțelegere.

 

Update 03.03.2022 - incidentul a fost remediat, serviciul este din nou funcțional în roaming SEE

La mine încă nu sa rezolvat la voi? Din câte vad au introdus Geoblocking... O idee foarte proasta sunt mulți care folosesc afara aplicația...

Din păcate situația încă persistă pentru o parte din clienții aflați în roaming SEE, în continuare este în atenția colegilor noștri de la Departamentul Tehnic.
Vom anunța aici, pe acest topic, când vom avea confirmarea lor că s-a remediat. Mulțumim încă o dată pentru înțelegere și răbdare.

Buna Ziua! Referitor la vizionarea pe Tv Go Box in strainatate (Spania) nu este adevarat ca nu funcționează prin wifi...Nu functioneazs nici prin cablul de internet conectat la Tv go box.Deci eu de vineri dupa- masa am ramas fara programele de Tv Orange.Am sunat la Serviciul tehnic si au recunoscut ca problema este la ei.Când se remediază, nu se stie!

Ileana_1
Ileana_1

Ileana_1

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Ileana_1

Pai citeste IP-ul si daca nu este din Romania nu functioneaza.

Au dat vreun termen de rezolvare? 1 saptamana, sau doua saptamani?

Pana rezolva puteti folosi acest VPN care are gratuit plan fara creare cont 2GB pe luna sau 10GB daca va faceti cont si validati emailul trimis. Au si app pentru ios si Android.
https://windscribe.com/yo/dmc0jpin
L-am testat si este cel mai bun pentru planul gratuit. Are IP de Bucuresti in planul gratuit.
Ma gandesc sa si cumpar un abonament pentru date nelimitate, insa inca il mai testez.

Mai este si varianta
NordVPNhttps://event.2performant.com/events/click?ad_type=quickl... de la 2,99€ lunar cu garantia returnarii banilor in 30 de zile.

Bună ziua! Am un Orange TV box instalat în Germania. De vreo 5 zile nu funcționează. Cât timp le trebuie celor de la tehnic să rezolve problema? Bănuiesc că știu că TV Box nu se poate conecta la date mobile. Dacă a funcționat bine de ce și-au băgat mâinile sa strice ceva bun?

Buna! Am sunat astazi din nou si mi s-a spus că astazi , joi 24 febr 2022 dupa ora 18 ar fi soluționată problema.Să sperăm că așa vă fi.Deja maine ar fi o saptamana fara programele Tv de la Orange.

Ileana_1
Ileana_1

Ileana_1

User level
Nivel
1
134 / 750
puncte
Custom field 2
Ileana_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!