Întrebare fară răspuns

Number share intre Huawei watch 3 pro si Samsung S8

Merg conectate prin activarea serviciului number share doar la un centru Orange de la mama lui (2 euro pe luna), nu parteneri sau alte rude, dureaza 2 minute la ei, si apoi 1 minut la tine, si inca jumatate de ora, o ora pana se activeaza serviciul.
Telefonul trebuie sa fie conectat cu ceasul prin aplicatia Health, in aplicatie scanezi un cod QR pe care-l primesti de la Orange si mai dai 2 clickuri si cam asta-i totul, iar in ceas te duci in meniul esim si-i dai sa-ti adauge.
Primesti mesaj imediat ca serviciul este activat, dar de fapt mai dureaza juma de ora.
Nu conteaza tipul, modelul telefonului, nu trebuie sa stie telefonul de esim.
In momentul asta, 16 februarie, nu primesti sms-uri si mesaje WApp, stau in asteptare (daca telefonul este inchis) si le primesti pe ceas cand pornesti telefonul.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Creion, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru postare!
Ne povestești aici din experiența ta? Ai asociat recent un Huawei Watch 3 Pro cu un Samsung S8 prin intermediul serviciului Number Share?

Da, azi (16.02.22) am asociat cele 2 "divaisuri" prin number share , si am simtit nevoia sa fac publica informatia, pt. ca eu am facut 2 drumuri, si pe net nu am gasit informatii exacte.
Mi-am mai adus aminte ceva, optiunea number share o pot dezactiva cand vreau, dar nu o pot face din my orange, trebuie sa merg intr-un centru orange de la mama lui, nu partener. Ne place sa ne plimbam.Eu prima data am fost la un partener, care nu avea nicio informstie legata de acest serviciu, a sunat ca sa se informeze, si l-a informat numai cu prostii. Ca un mic amanunt, trebuia sa imperechez un ceas Huawei cu o aplicatie Samsung.

Salut Creion. Eu cred ca necesitatea sa te deplasezi la sediul Orange tine de preluarea Telekom. Cred ca aplicatiile si personalul orange( tehnic) au fost stabilite sa preia si sa rezolve un anumit numar de clienti orange. O data cu preluarea telekom problemele cred ca s-au dublat si personalul e ocupat cu alte situatii decat au fost pregatiti si un numarde solicitari mult mai mare si au timp mult mai putin ptr rezolvarea problemelor ce tin strict de orange. Bine ca ai rezolvat si ne-ai informat si pe noi de solutia gasita.

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!