Întrebare cu răspuns(uri)

Un contract nou incheiat incepe a doua zi sau la 1 luna urmatoare?

Buna ziua
Un contract nou incheiat incepe a doua zi sau la 1 luna urmatoare? Multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
Contractul incepe din ziua in care ai semnat pentru el.
In cazul unui contract pentru servicii mobile, costurile si perioada contractuala incep din ziua in care ai primit si/sau activat cartela SIM (pentru un numar nou). In cazul in care faci asta dintr-un shop, de atunci incep si costurile. Daca primesti cartela SIM prin curier, costurile incep de cand bagi cartela in telefon si se activeaza serviciul.
In cazul unui contract pentru servicii fixe (internet/TV), costurile incep din ziua instalarii si activarii serviciului. Poate dura cateva zile de cand semnezi contractul pana cand vine o echipa tehnica sa faca instalarea propriu-zisa.
In prima luna vei plati atat o luna in avans cat si prorata pentru perioada dintre momentul activarii serviciului si ziua in care se emite factura. Data emiterii facturii se stabileste, cred, la momentul incheierii contractului.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut,
Contractul incepe din ziua in care ai semnat pentru el.
In cazul unui contract pentru servicii mobile, costurile si perioada contractuala incep din ziua in care ai primit si/sau activat cartela SIM (pentru un numar nou). In cazul in care faci asta dintr-un shop, de atunci incep si costurile. Daca primesti cartela SIM prin curier, costurile incep de cand bagi cartela in telefon si se activeaza serviciul.
In cazul unui contract pentru servicii fixe (internet/TV), costurile incep din ziua instalarii si activarii serviciului. Poate dura cateva zile de cand semnezi contractul pana cand vine o echipa tehnica sa faca instalarea propriu-zisa.
In prima luna vei plati atat o luna in avans cat si prorata pentru perioada dintre momentul activarii serviciului si ziua in care se emite factura. Data emiterii facturii se stabileste, cred, la momentul incheierii contractului.

Am contractat online un abonament de mobil pe 14.02
Nu apar modificari cf noului contract in my orange/consum
Nu stiu ce date am disponibil

In My Orange vor aparea modificarile in 2-3 zile. Nu se actualizeaza in timp real.
Daca este vorba de un contract nou pentru un numar sau un serviciu nou, se aplica ceea ce am scris mai devreme.
Daca ai modificat un contract existent (de exemplu ai trecut de la un abonament la altul sau ai prelungit un abonament), probabil vei primi notificare atunci cand se proceseaza efectiv, in cel mult 1-2 zile. Tot de atunci vor incepe si noile costuri, iar ajustarile in plus sau in minus vor fi vizibile in prima factura. Sunt intr-o situatie similara (am schimbat abonamentul in urma cu 3 zile, insa inca nu am primit nicio notificare si in My Orange/Cronos apar datele vechi), desi la perioada contractuala s-a actualizat deja.
Voi actualiza raspunsul meu in functie de experienta pe care o am. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!