anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteza de net fix e groaznica (Suceava)

GEKO
Explorator
Salutare!
Va scriu in speranta ca ma lamureste cineva, asta inainte sa sun in callcenter.
Detin pachetul Orange Love de 26 luni. Am fost extrem de multumit de serviciile fixe net si tv, asa cum sunt si acum. Partial insa.
De cam 3 luni am sesizat o usoara scadere a vitezei de net pe fix, am un PC care suporta vitezele specificate in contract. Astfel, daca in primele luni prindeam 800-900mb/s, si un 50mb/s real pe download sau chiar 200-350mb/s in Microsoft Store, azi prind 311mb/s pe speedtest?!, iar acum o sapt nu depaseam 500mb/s.
Viteza de net e direct proportionala cu numarul de clienti din oras? Sunt ironic dar poate gluma are si un pic de adevar.
De faptul ca raman fara net pe wireless (conectat fara internet) nu mai mentionez, ca nu mai vreau sa supar pe nimeni...
Patiti si voi la fel? Aveti viteze constante pe netul fix? Mersi!
15 Răspunsuri 15

And04
Senior
Salutare, @GEKO Personal, nu folosesc internet fix de la Orange dar mai cunosc persoane care au avut ceva neplaceri tot din acelasi motiv ca si tine si de asemenea, si aici in comunitate au mai fost topicuri similare. Te sfatuiesc sa iei legatura cu un operator, poate sunt ceva probleme in zona ta.

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Încearcă cu netul de la RDS, e mult mai bun. Nu se compară cu niciun alt internet din România, cel puțin.

GEKO
Explorator
@Tudor am avut 14 ani net de la ei insa m-a incantat oferta de aici.

delfinas
#StarMember
Geko, in ce zona a tarii esti?

GEKO
Explorator
Suceava...

Viocat
Senior certificat
Salut GEKO. Dupa cum ai mentionat ai netu de 26 luni. S-a modificat ceva dupa expirarea primelor 24 luni la abonamentul de internet? In sensul sa fii trecut de la abonamentul Fibra 1000 la 500. Coincidenta e destul de mare de can au aparut peoblemele. Daca nu s-a modificat nimic la abonament ia legatura cu relatiile clienti. Eu am abonamentul la rds de la inceputuri. Luna asta de la 1000 scazuse la 300 si ceva ptr vreo 7 zile apoi in a 8 a nu am mai avut niciun fel de semnal. Cand ma pregateam sa sun la relatii clienti am auzit zgomot pe scara, erau specialistii lor facea lipituri sa ne "treaca pe fibra ingropata". Niciun anunt nimic ca se fac interventii in retea. Asta e. P.s acum e aproape de 1000 constant

Vio73
#StarMember
Salutare! Eu am avut experiențe destul de neplăcute cu RDS! @GEKO, Am in două locații internet de la Orange și nu am avut probleme de genul. Te sfătuiesc să le scrii din secțiunea Contact ( din My Orange) și dacă nu reușești, le scrii și la adresa serviciul.clienti@orange.ro. La mine e praf RDS, și pot să-ți spun că încă mai am contract 2 luni și abia aștept să închid, deci nu este peste tot la fel și nu putem generaliza! Sper să reușești!

GEKO
Explorator
Salutare tuturor, din nou.Well, sunt din Suceava, si nu, nu am facut modificari de contract, doar la TV mi-am pus ultimul pachet pe prelungire impreuna cu o rata la un TV. Cu siguranta voi suna la ei, voi testa viteza in descurs de o sapt, cu printscreen-uri si pe urma ii contactez. Ieri pe speedtest-ul Orange aveam jenanta 211mb/s.

GEKO
Explorator
Cum e posibil sa am 11Mbps pe Orange date mobile 4G+ si 75Mbps pe Wireless 5Ghz?!

GEKO
Explorator
Ups... Asta pe site-ul Orange, serverele Orange, reteaua Orange.

Vio73
#StarMember
Slăbuț rău! Ia uite la mine, în com Ștefan cel Mare, jud. Argeș ( pe mobil) și pe fix ( prin wifi):

GEKO
Explorator
Vio, ce telefon detii?

Vio73
#StarMember
Xiaomi mi 11 lite 5g.

GEKO
Explorator
Probabil conteaza si ce placa are telefonul, eu am un S9plus din 2018, deci, nu e 5G. Apropo, cum aflu ce wireless am instalat de ei? Daca e 4, 5 sau 6? Am acasa instalat un Huawei hg8247u.