Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Nu pot activa cartela Orange cumparata de la magazin, cu nr. nou

Am abonament in Telekom dar am cumparat o cartela orange cu nr. si la deschiderea tel. am pus din greseala parola mea veche, dupa ce am reoetat de 3 ori, mi s-a cerut codul PUK si l-am pus tot pe cel vechi, acum imi spune ca mai am 2 incercari si se va bloca cartela SIM cu cod PUK gresit. Desi de cate ori bag codul PUK, ma limi cere sa pun o parola noua, sa o confirm, apoi apare ca mai am 2 incercari. Ce pot face?

paul.tofan
paul.tofan

paul.tofan

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
paul.tofan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@paul, pare ciudat sa n-ai codul puk, eu am abonament si nu folosesc prepay, decât dacă sunt primite la prelungirea abonamentelor, dar toate cartele primite aveau și codul puk, toate.. si la 4 abonamente cu destula vechime, am primit destule cartela prepay în timp..
PIN-ul standard la Orange este 0000.

Atașez o poza cu locul unde este trecut.. si cartela este primita în vara..

Poți pune și tu poza? De preferat cu acoperirea unei părți din fiecare număr, pentru siguranță..

Dacă pe cartela ta în acest loc, lângă PIN, nu exista PUK, parerea mea este ca ai fost ghinionist.. în mod normal toate cartelele trebuie sa aibă și codul PUK.. iti dai seama cum ar fi sa sune toată lumea pentru codul asta.. si-asa se încearcă evitarea folosirii personalului uman, ca asa au apărut chat-urile robot, nu cred ca se vrea, in mod special, apelarea pentru un cod..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (3)

43%

3 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

43% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare, @paul.tofan
Incearca sa pui codul PUK al noii cartele. Codul PUK este menționat pe pachetul PrePay cu care ai achizitionat cartela.
Iar dupa asta seteaza o parola noua.
Daca nu reusesti, poti merge intr-un Orange Shop si te va ajuta un angajat.

Salut!
Daca este cartela noua ar trebui sa ai si ambalajul, eu imi amintesc ca printre informatiile care insotesc o cartela noua este si codul puk al ei.. Pana la urma ai folosit acel cod puk sau doar pe cel gresit, al cartelei abonamentului tau? Fiecare cartela are codul ei, nu se foloseste codul puk de la una la alta..

Mi se spune sa sun de pe un nr. orange activ ca sa aflu codul PUK si nu am asa ceva...

paul.tofan
paul.tofan

paul.tofan

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
paul.tofan

Din pacate fara ambalajul original sau fara un cont my orange existent, nu ai decat sa mergi intr-un orange shop pentru informatiile necesare.

Deci, repet, am cumparat o cartela orange cu nr. nou, nu cunosc codul PUK si s-a blocat cartela SIM, asa ca mi se cere cod PUK. Pe ambalaj si instructiunile primite oadata cu cartela, mi se spune sa sun la un nr.(*100#), de pe un nr. activ orange, sau (mi se da un nr), de pe orice tel. din orice retea, ca sa aflu codul PUK, ori fiind cartela SIM blocata, nu-mi permite sa sun decat la nr. de urgenta. Ce pot sa fac? Nu am alt telefon la dispozitie.

paul.tofan
paul.tofan

paul.tofan

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
paul.tofan

Incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Daca nu te poate ajuta, singura solutie in cazul asta este un drum intr-un Orange Shop.

Daca zici ca ai un nr Telekom, il poti folosi pentru a suna si a afla in felul asta cod-ul PUK al cartelei de Orange.

@paul.tofan: Ai luat cartelă SIM nouă? Bun. Atunci, pe acel plastic din care ai ”decupat” SIM-ul găsești scris atât codul SIM 1 cât și codul PUK. Simplu. Dacă nu e cartela nouă, si nu ai acces la alt telefon pentru apel la serviciul clienți, cea mai rapidă soluție e într-un Orange Shop.

N-ai avut rabdare sa citesti tot ce am explicat. Tocmai ca nu scrie pe ambalaj codul PUK, doar Coful PIN, Pt. PUK trebuie sa sun la un nr. tel., dar fiind cartela SIM blocata, nu-mi permite. Asa ca va trebui sa sun de pe abonament meu Telekom,sa vad daca imi poate spune.

paul.tofan
paul.tofan

paul.tofan

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
paul.tofan

@paul, pare ciudat sa n-ai codul puk, eu am abonament si nu folosesc prepay, decât dacă sunt primite la prelungirea abonamentelor, dar toate cartele primite aveau și codul puk, toate.. si la 4 abonamente cu destula vechime, am primit destule cartela prepay în timp..
PIN-ul standard la Orange este 0000.

Atașez o poza cu locul unde este trecut.. si cartela este primita în vara..

Poți pune și tu poza? De preferat cu acoperirea unei părți din fiecare număr, pentru siguranță..

Dacă pe cartela ta în acest loc, lângă PIN, nu exista PUK, parerea mea este ca ai fost ghinionist.. în mod normal toate cartelele trebuie sa aibă și codul PUK.. iti dai seama cum ar fi sa sune toată lumea pentru codul asta.. si-asa se încearcă evitarea folosirii personalului uman, ca asa au apărut chat-urile robot, nu cred ca se vrea, in mod special, apelarea pentru un cod..

Da, aveti dreptate! Am aruncat la cos acea bucatica de carton unde era trecut coful PUK. Multumesc mult pentru timpul dvs. si ajutor!

paul.tofan
paul.tofan

paul.tofan

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
paul.tofan

Ma refeream o poza cu ce am pus eu..
Cartela din care ai scos SIM-ul.. restul ambalajului este inutil..
Am încercuit cu mov.. pe cardul care lipsește de acolo trebuie sa fie si codul PUK.

LE: au dispărut pozele.. imi pare rau, se mai întâmplă, din graba.. cardul ala este cel mai important din tot ambalajul..

Tocmai v-am spus ca acea bucatica o aruncasem la cos, am recuperat-o si scrie pe ea codul PUK. Inca o data multumesc!

paul.tofan
paul.tofan

paul.tofan

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
paul.tofan

Mda, așa se întâmplă când arunci la gunoi conținut cu informații esențiale. Nu rămâne decât contact prin apel la 300, chat-ul Djingo sau Shop. Fiind weekend, ai rezolva mai rapid în Shop, dar fiecare le știe pe ale lui....

Am vazut după ce am răspuns de aceea am si editat..
Ideea în privința mesajelor comunității este ca in timp ce tu scrii nu te notifica de faptul ca a mai apărut un mesaj si nici nu se vad modificările pe care le fac ceilalți, in timp real, observi abia după ce scrii și dai un refresh..
Dacă as fi văzut ca ai șters pozele pentru ca ti-ai dat seama la ce ma refer, nu mai scriam. :)
Ma bucur ca s-a rezolvat..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!