Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Ce te faci dacă Orange îți modifica abonamentele fără acordul tău? Vorbești cu ei, le explici și degeaba. ANPC sau dat în judecata??
Abuz sau Nesimțire?
Oferta online poate fi refuzată în termen de 14 zile, dar din ceea ce spui, nu este cazul tău. În schimb depui o sesizare scrisa și ceri înregistrarea convorbirii în care operatorul presupune că ți-ai dat acordul verbal pentru acea ofertă, în caz contrar, depui și o reclamație la autoritatea competentă.
Alte răspunsuri
Salutare
Cel mai bine este sa discuti cu ei si daca nu se ajunge la un consens poti face plangere la ANPC.
1 Verifici clauzele din contract
2 Email relatii client pentru rezolvare amiabila
3 Daca nu a functionat, copie contract, print screen dupa comunicatiile cu relatiile clienti sesizare ANPC.
Sper sa nu fie nevoie de pasul 3!
Kardy00red, bun venit in Comunitate!!!
Poti sa ne dai mai multe detalii despre problema ta?
Menționez ca, în urma unei discutii telefonice, am primit o oferta pe mail, pe care am refuzat-o și din aplicație și verbal dar totuși a fost implementata. De atunci am încercat sa tot vorbesc cu cineva și degeaba. Va vom contacta, asta e răspunsul lor.
Cand s-a intamplat asta? Daca oferta e aplicata in urma unei discutii telefonice sau online, ai dreptul sa o anulezi in 14 zile de la activarea ei.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2839441-facut-abonament-anulez
Oferta online poate fi refuzată în termen de 14 zile, dar din ceea ce spui, nu este cazul tău. În schimb depui o sesizare scrisa și ceri înregistrarea convorbirii în care operatorul presupune că ți-ai dat acordul verbal pentru acea ofertă, în caz contrar, depui și o reclamație la autoritatea competentă.
Iti confirmam ca am inregistrat refuzul ofertei pentru numarul de telefon 072...... , trimisa in data de 17-01-22.
Pentru a discuta o noua oferta care sa acopere nevoile tale, unul dintre colegii nostri te va contacta in zilele urmatoare.
Cu prietenie,
Echipa Orange. Asta a fost răspunsul, după care ma trezesc cu abonamentele marite
Deci ai dovada ca au inregistrat reclamatia ta si ca vor actiona in consecinta. Au trecut deja 2 saptamani de la raspunsul lor. Mai incearca o discutie cu un consultant si daca te plimba iar, ii spui ca mergi la ANPC.
Pe langa ce au zis colegii (privind procedura de revenire la abonamentele vechi), ce era specificat in acele abonamente vechi? Nu cumva ai avut niste bonusuri (sau reduceri) care erau mentinute doar in perioada minima (adica cele 12 sau 24 luni), ulterior intrand la tariful standard de plata?
E bine sa avem si aceasta informatie. Eu am avut la UPC in urma cu mai multi ani o reducere pentru Look (extraoptiunea Sport). Aveam canalele respective gratuit doar pe perioada minima contractuala (ceream in mod express 12 luni). Incepand cu luna 13, extraoptiunea era tarifata.
Nu, nu. Abonamentele erau de 10E,cu reducere de 1 euro la Family, iar ei le-au mărit la 12 E, fiecare iar oferta a fost trimisa pentru un singur abonament
Haideți să privim lucrurile mai simplu. Nu contează ce a fost atât timp cât ești în afara perioadei contractuale obligatorii (12-24 luni). Așadar la o ofertă nouă IMPUSĂ de către operator, pentru că te afli în afara perioadei obligatorii de contract, ai chiar TREI (3) opțiuni: acceptare ofertă propusă de abonament, trecere la prepay sau portare la alt furnizor. Simplu. Alege ce e mai convenabil pentru tine. Reluarea discuțiilor cu actualul operator pot dura luni de zile, dar valabilitatea abonamentului nu așteaptă ca voi să vă puneți de acord.
@Kardy00red, s-a clarificat/ rezolvat situația cu oferta?
Da, într-un final, săptămâna aceasta. Doar ca a rămas ca, ultima modificare de contract, luna februarie 2022 și nu 2020,asa cum era normal.
Kardy00red a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Kardy00red a răspuns
Pololica a răspuns
delfinas a răspuns
Kardy00red a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
delfinas a răspuns
Kardy00red a răspuns
delfinas a răspuns
Viocat a răspuns
And04 a răspuns
Kardy00red a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.