Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Exista posibilitatea trecerii unui abonament YOXO de pe persoana fizica pe persoana juridica?
Salut,
Pentru moment abonamentele YOXO sunt disponibile doar pentru persoanele fizice, conform informatiilor de pe site https://www.yoxo.ro/help/este-disponibil-abonamentul-yoxo... .
Din pacate, nu avem informatii daca se are in vedere activarea abonamentelor si pe pentru persoane juridice, insa iti recomandam sa urmaresti paginile noastre de socializare sau sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a afla toate noutatile si schimbarile YOXO.
Alte răspunsuri
Salutare, @CodyRo
Din cate stiu, in acest moment, abonamentele YOXO sunt disponibile doar pentru abonatii Orange persoane fizice si pentru utilizatorii PrePay si pentru cei care vor un abonament nou.
Asa este mentionat aici:https://www.yoxo.ro/help/este-disponibil-abonamentul-yoxo...
Pentru contractele orange schimbarea se face asa: link: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-schimbare-de-t...
"Cum pot să fac o schimbare de titular?
Pentru schimbarea de titular este necesar ca vechiul şi noul titular să se prezinte împreună la un magazin Orange, pentru semnarea unui contract de cesiune, prin care noul titular preia toate drepturile şi obligațiile vechiului titular.
Pentru această schimbare, este nevoie de următoarele documente, în original:
abonat persoana fizică: buletinul/ cartea de identitate
abonat persoana juridica: buletinul/ cartea de identitate şi o împuternicire pentru persoana care reprezintă firma, în cazul în care nu este persoana de decizie sau cea declarată ca persoană de contact, în baza noastra de date; pentru încheierea acestui contract este necesara şi stampila firmei; dacă reprezentantul firmei este administrator sau asociat, acesta trebuie să prezinte statutul firmei, prin care să dovedească faptul ca ocupă funcția respectivă
Lista documentelor necesare pentru încheierea unui nou contract de abonament se găseşte aici
Orange România îşi rezervă dreptul de a solicita noilor clienți valoarea unuia sau a mai multor abonamente, în avans. Valoarea avansului va fi stabilită de Orange România şi va fi returnată clientului sub formă de reducere la plata abonamentului în primele luni de facturare." Trebuie discutat la relatii clienti daca se aplica si ptr yoxo.
Salut,
Pentru moment abonamentele YOXO sunt disponibile doar pentru persoanele fizice, conform informatiilor de pe site https://www.yoxo.ro/help/este-disponibil-abonamentul-yoxo... .
Din pacate, nu avem informatii daca se are in vedere activarea abonamentelor si pe pentru persoane juridice, insa iti recomandam sa urmaresti paginile noastre de socializare sau sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a afla toate noutatile si schimbarile YOXO.
Mulțumesc.
Orange Assistant a fost desemnat cel mai bun respondent
CodyRo a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Viocat a răspuns
And04 a răspuns
CodyRo a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.