Întrebare cu răspuns(uri)

Exista limita pentru costul suplimentar?

Salutare tuturor
Sunt pe abonament iar ieri am facut 3 reincarcari cu plata la factura si evident, am inregistrat un cost suplimentar.
In cursul zilei de astazi am primit urmatorul mesaj de la Orange: "In contul tau este inregistrat un cost suplimentar. Pentru mai multe detalii sau pentru a evita restrictionarea serviciilor Orange, apeleaza serviciul clienti la numarul 300 sau +40374.300.300. Descarca aplicatia My Orange din Google Play sau App Store si vei avea acces la toate informatiile despre factura, consum si detaliile convorbirilor efectuate."

Sa inteleg ca e neaparat nevoie sa sun la relatii clienti pentru ca altfel mi se va suspenda contul? Sau doar in cazul in care nu stiam de unde a aparut acel cost suplimentar?
Mentionez ca nu am restante, ba mai mult, mereu am facturile pe minus.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, And04!
In cazul de fata poate fi vorba despre limita de reincarcare a unui cont PrePay, setata la nivel de numar pentru toate modalitatile utilizate (*100#, My Orange sau Serviciul Clienti). Motivul pentru care este setata o anumita limita este acela de a preveni tentativele de frauda si pentru a evita reincarcarile nedorite.
Aceasta este calculata dupa formula: valoarea reincarcarilor programate (automate/cu confirmare) + valoarea reincarcarilor procesate pe numar in ultimele 30 de zile calendaristice (din programari sau imediate).
Gasesti informatii despre valoarea maxima in limita careia poti face o programare aici https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/reincarcare-auto... , sectiunea “Intrebari frecvente”.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu tind să cred că este vorba despre a doua presupunere, în cazul în care nu știi de unde s-a făcut acel cost suplimentar să suni la 300 și să aflii detalii.

Ai mai avut cost suplimentar de peste 15 euro pana acum? De aici ar putea sa fie mesajul. In MyOrange ce iti zice la costurile suplimentare?

Pana acum nu am mai avut, pentru ca alegeam plata cu cardul. In MyOrange apare costul aferent incarcarilor despre care stiam. Exista limita acesata de 15euro pentru cost suplimentar?

@And04: În general există o limită proporțională cu valoarea abonamentului. Să zicem că ai abonament de 5€ și încarci lunar pe factură (nu direct cu card) de 50€..... cam greu. Limita e undeva la dublu sau triplu din valoarea abonamentului, dar cu un apel la 300 o poți stabili de comun acord cu Orange. Și astfel nu vei mai primi astfel de mesaje.

"Limita este doar cerul" ca sa parafrazam o reclama - acum fara gluma eu stiu ca pot consuma pe incarcari pana la 200 euro - asa era limita la abonmentul meu.

Salut, And04!
In cazul de fata poate fi vorba despre limita de reincarcare a unui cont PrePay, setata la nivel de numar pentru toate modalitatile utilizate (*100#, My Orange sau Serviciul Clienti). Motivul pentru care este setata o anumita limita este acela de a preveni tentativele de frauda si pentru a evita reincarcarile nedorite.
Aceasta este calculata dupa formula: valoarea reincarcarilor programate (automate/cu confirmare) + valoarea reincarcarilor procesate pe numar in ultimele 30 de zile calendaristice (din programari sau imediate).
Gasesti informatii despre valoarea maxima in limita careia poti face o programare aici https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/reincarcare-auto... , sectiunea “Intrebari frecvente”.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!