anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pe luna Ianuarie mi-a venit factura și pentru luna Februarie

Roua
Începător
Pe luna Ianuarie mi-a venit factura și pentru luna Februarie și vreau sa știu de ce
1 Soluţie acceptată‚

Trixen_old
Cunoscător
Este cumva prima luna de abonament? Daca da, asta este cauza. Am mai patit asa cand mi-am activat un abonament nou. Prima factura a inclus atat perioada ce a trecut, cat si luna urmatoare. Ca idee generala, abonamentul se plateste in avans, iar consumul din urma (factura de la inceput de februarie va include abonamentul lunii februarie pana in data de facturare din martie si costul suplimentar din ianuarie).

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Trixen_old
Cunoscător
Este cumva prima luna de abonament? Daca da, asta este cauza. Am mai patit asa cand mi-am activat un abonament nou. Prima factura a inclus atat perioada ce a trecut, cat si luna urmatoare. Ca idee generala, abonamentul se plateste in avans, iar consumul din urma (factura de la inceput de februarie va include abonamentul lunii februarie pana in data de facturare din martie si costul suplimentar din ianuarie).

FLo1
#StarMember
@Roua: Bun venit în Comunitate. Ai încheiat cumva un abonament nou? Dacă da, atunci este abonamentul aferent perioadei din urmă (ianuarie) + perioada următoare (februarie). Pentru că abonamentul se plătește în avans, iar serviciile suplimentare se plătesc ulterior.

And04
Senior
Salutare, @Roua Asa cum banuiesc si ceilalti membri, daca ai incheiat sau reinnoit un abonament, trebuie sa platesti in avans si pentru luna urmatoare.