Întrebare cu răspuns(uri)

Adauga card nou nu functioneaza in Administrarea cardurilor

In MyOrange, acces din browser web, in Setari cont, cardurile mele, portofel de carduri, Adauga card nou nu functioneaza in Administrarea cardurilor. Apare o fereastra alba din care tot ce poti sa faci este sa o inchizi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Vladut!
Intr-adevar, din browser, "setari generale - cardurile mele", clientii nu vor mai avea posibilitatea de a adauga un card nou.
Asadar, singura varianta este de a salva cardul din aplicatie dupa confirmarea platii.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Aceasta funcționalitate cred ca este încă în lucru, pentru ca nici pe My Orange aplicație de mobil nu se poate adăuga un card, prin cardurile mele..
Eu, cardul pe care îl am salvat acolo, l-am salvat în urma unei plăti făcute din My Orange când am avut opțiunea de a-l salva.. nu l-am adăugat prin varianta setări cont - adăuga card și nici prin varianta din My Orange..
Deși nu apare niciun card la cardurile mele , aplicație mobil, în varianta web se vede, de asemenea, în aplicația de mobil apare când merg sa achit factura..

Salut!
Am luat legatura cu colegii nostri in aceasta privinta. In varianta desktop, poti salva cardul in sectiunea “setari” care, din motive de ordin tehnic, nu este functionala :-(

Cat priveste aplicatia mobila, vrem sa mentionam faptul ca, din pacate, nu avem o sectiune de “setari card”. Aceasta exista doar in varianta desktop.
In aplicatia My Orange, cardul se poate salva doar la finalul tranzactiei de plata, atunci cand se efectueaza prima tranzactie de plata. La urmatoarea tranzactie vor aparea datele cardului salvat, fara sa mai fie nevoie sa se mentioneze din nou toate datele.
Prin urmare, pentru salvarea cardului, aceasta este solutia aflata la indemana, fara sa mai fie necesar sa fie adaugat ulterior cardul.
Ne cerem scuze pentru neplaceri si multumim pentru intelegerea acordata.

Salut!
Am intampinat si eu exact acceasi problema iar in urma unei sesizari la 300 am primit un raspuns pe mail de genul: "...adaugarea cardului se poate efectua doar din aplicatia mobile a contului online. Din pacate, nu mai este valabila functia de adaugare din browser.".
Asta inseamna ca nu va mai fi disponibila de acum inainte functionalitatea de adaugare card nou in varianta web?

Salut, Vladut!
Intr-adevar, din browser, "setari generale - cardurile mele", clientii nu vor mai avea posibilitatea de a adauga un card nou.
Asadar, singura varianta este de a salva cardul din aplicatie dupa confirmarea platii.

Pacat.. Eu folosesc site-ul mult mai des decat aplicatia mobila. Si nu cred ca sunt singurul in situatia asta.
Nu stiu de ce s-a decis eliminarea acestei functionalitati de pe site, in opinia mea este util sa existe toate functionalitatile atat in aplicatia mobila cat si pe site, astfel incat utilizatorul e liber sa aleaga ce interfata sa foloseasca.
But that's just one man's opinion.

Nu e doar parerea ta. E intr-adevar util sa existe o singura interfata cu aceleasi facilitati, si pe mobil, si pe PC. Acuma, cred ca se doreste unificarea celor doua, iar varianta veche din care se putea adauga cardul manual, nu va mai exista.

Banuiesc ca odata finalizata si acea parte a site-ului de PC, vei avea exact aceleasi optiuni ca si pe mobil, si vei putea sa adaugi cardul in acelasi fel (printr-o tranzactie). Doar ca momentan nu e gata sectiunea aia…si aparent functionalitatea din spate a fost stearsa.

Solutia cu varianta salvarii cardului in aplicatie nu este cea mai buna alternativa, deoarece se pare ca nu poti adauga mai mult de un card. In momentul efectuarii unei tranzactii cu un al doilea card pe care dorim sa il salvam, datele cardului 2 se salveaza inlocuind primul card. Astfel ca nu pot exista doua sau mai multe carduri salvate in aplicatie, iar daca dorim sa folosim 2 carduri pentru plati/tranzactii pentru diferite numere in acelasi cont de aplicatie mobila suntem nevoiti sa introducem de fiecare data datele cardului daca acesta difera de cardul folosit la ultima tranzactie.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!