Întrebare cu răspuns(uri)

De ce îmi trimiteți facturi când contractul meu a expirat?

De ce îmi trimiteți facturi când contractul meu nu mai e activ?

La incheierea termenului, contractele se prelungesc automat prin acord tacit. Daca nu mai vrei contractul trebuie sa il reziliezi astfel:
"Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.

Cum trimit cererea?

Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.

Când mi se închide abonamentul?

Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare."

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ar trebui sa stii:"Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii.
Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.
În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închidereacontractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.
Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. " La contractele reziliate nu se factureaza, la cele suspendate in schimb...

La incheierea termenului, contractele se prelungesc automat prin acord tacit. Daca nu mai vrei contractul trebuie sa il reziliezi astfel:
"Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.

Cum trimit cererea?

Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.

Când mi se închide abonamentul?

Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare."

Salutare!
Chiar dacă ai contractul expirat, serviciile vor fi in continuare disponibile. Probabil că nu vei mai beneficia de toate bonusurile aferente, dacă nu prelungești, dar dacă ai servicii disponibile, facturile vor veni și este posibil să vină cu sume mai mari și mai puține beneficii.
Dacă vrei să închizi abonamentul, trebuie să depui o cerere cu 30 de zile inainte la serviciul.clienti@orange.ro, la un Orange Shop sau din secțiunea Contact ( din My Orange) și ți se va închide începând cu următoarea lună de facturare. Sigur, probabil o să fii sunat între timp de la Departamentul de Oferte.
Deci, mare atenție și multă baftă!

  • Viorel Nastase "contract expirat" nu contact
  • contractul nu expira decat cand suni tu sa-l inchizi dupa perioada contractuala expirata
  • se pare ca inca ai semnal si folosesti serviciile Orange asa ca e normal sa-ti vina factura

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!