Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Daca apelezi 1112, automat timp de 2 ore ai apeluri deblocate la o cartela prepay.
Despre altceva este vorba.
Dacă suni la 112 pt o urgenta , timp de 2 ore ți se dezactiveaza automat opțiunea restricționare apeluri. De exemplu , dacă ai setat din telefon sa poți primi apeluri doar de la numerele din agenda, sau ai restricționare pt anumite numere de telefon pe care le-ai blocat în trecut din diverse motive, în urma apelului la 112 toate aceste restricționari și blocări se anulează timp de 2 ore . Ideea este , în caz de nevoie , sa poată Serviciul de Urgenta sa te apeleze de pe orice număr. Implicit, dacă ai o cartela PrePay care a ieșit chiar din perioada de gratie , si teoretic nici nu mai poți fi sunat , după apelul la 112 , cartela devine apelabila timp de 2 ore.
Cred ca asta a vrut sa spună autorul topicului.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Ce înseamnă apeluri deblocate ? Oferă mai multe detalii, te rog.
Suni la 112 si le ai blocate de tot! :))))
Cum adica apel automat? Si ce numar este 1112? Da mai multe detalii, te rog!
Salutare, @Haptic
Nu cred ca este o idee buna sa faci "spam" cu apeluri :).
Dacă ești în perioada de grație și nu poți efectua nici un apel deși ai credit sau opțiune suni la 112 și ți se deblochează contul pentru două ore .
Cred că aceasta este idea .
numai sa nu suni degeaba la 112 -sau sa suni numai pentru treaba asta (deblocat apeluri 2 ore)...
Despre altceva este vorba.
Dacă suni la 112 pt o urgenta , timp de 2 ore ți se dezactiveaza automat opțiunea restricționare apeluri. De exemplu , dacă ai setat din telefon sa poți primi apeluri doar de la numerele din agenda, sau ai restricționare pt anumite numere de telefon pe care le-ai blocat în trecut din diverse motive, în urma apelului la 112 toate aceste restricționari și blocări se anulează timp de 2 ore . Ideea este , în caz de nevoie , sa poată Serviciul de Urgenta sa te apeleze de pe orice număr. Implicit, dacă ai o cartela PrePay care a ieșit chiar din perioada de gratie , si teoretic nici nu mai poți fi sunat , după apelul la 112 , cartela devine apelabila timp de 2 ore.
Cred ca asta a vrut sa spună autorul topicului.
Nu glumiti cu apelurile la 112. Cat timp cei cu apelurile blocate tin linia ocupata se pot pierde vieti!!! Spuneti-le de reincarcarea cartelei nu de jmecherii, care pe altii care chiar au nevoie ii pot costa mai mult de cativa euro.
#Viocat , nu e nicio jmecherie aici . Îți deblochează apelurile de intrare, nu cele de ieșire. Ca sa poți suna , trebuie in continuare reîncărcata cartela .
Radem, glumim, dar... acum vreo 20 de ani am fost la o nunta si am avut nevoie de un taxi in Bucuresti. Nu aveam credit pe mobil (aveam un PrePay in reteaua Dialog) asa ca am fost la un telefon public cu cartela si am apelat 9811, parca - era ceva numar scurt de la un taxi. Atata doar ca 981 era numarul de la pompieri si telefonul public a refuzat sa preia si 1-le final. Asa ca am sunat la pompieri, mi-am cerut scuze si le-am explicat ca voiam doar un taxi.. si am cautat un alt numar. :)
@The Special List indiferent de ce deblocare are loc, folosirea numarului de urgente 112 pentru acest lucru minor mi se pare o mare greseala.
Da nu e in regula să învățăm oamenii să sune la 112 doar ca să poată debloca apelurile pt încă 2 ore. Și așa sunt multi iresponsabili care abuzează de 112 si fac glume proaste, sa nu încurajăm și mai mulți să apeleze la serviciul de urgență! Mi se pare un subiect la limita moralității, chiar a legalității.
Dar nu se deblochează apelurile de efectuat !!!! Doar cele de intrare.
DanielaH a răspuns
Viocat a răspuns
delfinas a răspuns
The Special List a răspuns
delfinas a răspuns
The Special List a răspuns
delfinas a răspuns
Viocat a răspuns
The Special List a răspuns
DanielaH a răspuns
delfinas a răspuns
The Special List a răspuns
delfinas a răspuns
The Special List a fost desemnat cel mai bun respondent
Viocat a răspuns
Trixen_old a răspuns
The Special List a răspuns
Viocat a răspuns
arsradu a răspuns
The Special List a răspuns
GOLDzila a fost desemnat cel mai bun respondent
mihai_13 a răspuns
GOLDzila a răspuns
And04 a răspuns
Viocat a răspuns
delfinas a răspuns
mihai_13 a răspuns
The Special List a răspuns
Haptic a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.