anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare dublă de servicii

ra_ul
Începător
Dacă pentru aproape aceeași perioadă (o lună, cu diferență de o zi) s-au activat două servicii (unul de 5€ altul de 6€) se mai poate face ceva?
Se poate cere ca unul să fie activat luna viitoare?
1 Soluţie acceptată‚

And04
Senior
Salutare, @ra_ul Daca ai reincarcat cu credit si apoi ai ales optiunea: -> Daca nu ai consumat vreo resursa din una dintre optiuni, cred ca ai putea sa iei legatura cu un operator prin apel la 300 si poate reusesti sa rezolvi. -> Nu stiu in schimb daca ar merge sa trimiti un SMS la 321 cu textul credit si poate primesti creditul inapoi. Daca ai reincarcat direct cu optiune, nu cred ca se mai poate face ceva.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

And04
Senior
Salutare, @ra_ul Daca ai reincarcat cu credit si apoi ai ales optiunea: -> Daca nu ai consumat vreo resursa din una dintre optiuni, cred ca ai putea sa iei legatura cu un operator prin apel la 300 si poate reusesti sa rezolvi. -> Nu stiu in schimb daca ar merge sa trimiti un SMS la 321 cu textul credit si poate primesti creditul inapoi. Daca ai reincarcat direct cu optiune, nu cred ca se mai poate face ceva.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca ai reincarcat cu optiune, nu mai poti sa ceri valoarea optiunii inapoi. Daca ai reincarcat cu credit, si nu ai intrat in el, da, se poate. Cu SMS la 321, cu textul CREDIT (majuscule obligatoriu).
Client Orange