Întrebare cu răspuns(uri)

Procedura schimbare date clienti in cazul persoanelor transgender (schimbare de sex)

Salutare, echipa Orange. As dori sa-mi raspunda cineva care sunt pasii si actele necesare pentru modificarea datelor de client in cazul persoanelor transgender.

Cred ca este un topic util si pentru alti clienti.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut,
Modificarea datelor de client se poate face in orice shop Orange in baza cartii de identitate sau prin transmiterea copiei pe mail la serviciul.clienti@orange.ro , acesta fiind de altfel si singurul document necesar.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare, @simple_dreams
Cred ca trebuie sa ia o hotarare la nivel mai inalt iar abia apoi sa fie aplicata si in companii, firme etc.

And04
And04

And04

User level
Nivel
3
4426 / 5000
puncte
Custom field 2
And04

Eu cred că ține de autorități sa accepte să schimbe CNP ul și prenumele acelei persoane, pt ca acolo se produce schimbarea dpdv legal. Pe cale de consecință, se schimbă și cartea de identitate, adică seria și numărul său. Cu acel nou act de identitate și o sentință judecătorească, in care sa se menționeze că X Y este acum X W, trebuie sa se prezinte la Orange și să se accepte schimbarea de nume a titularului.

E ca și în cazul în care se schimbă numele de familie (căsătorie, divorț, la cerere) sau când cineva își schimbă prenumele, din diverse motive, tot prin sentință judecătorească.
In cazul transgenderilor e mai dificil un pic, pt că se schimbă CNP ul, ca și cum ar fi altă persoană, când, de fapt, e aceeași persoană, dar cu alt sex. Orange trebuie doar sa accepte și să aplice schimbarea oficială, legală.

Nu cred ca vei obține un răspuns oficial prea curând, din moment ce el încă nu poate fi formulat din cauza vidului legislativ din România.
Dar, în cazul unui client Orange care si-a schimbat datele personale ( prenume, CNP, eventual numele) procedura este destul de simpla. Se prezintă clientul în Shop , sau și mai discret, trimite pe mail o copie după hotararea judecătoreasca definitiva care atesta schimbarea datelor personale și o copie după noul act de identitate și gata. Orange va opera în sistem noile modificări.

În câte dintre documentele încheiate cu Orange, acesta a fost interesat dacă ești M / F / N.... etc? Pentru Orange doar să știe cum te ..... intitulezi și datele din CI, sub orice formă ar fi ele. În rest, poți fi și de gen neutru, atât timp cât îți plătești facturile Orange e fericit să te aibă alături.

Ar fi bine si frumos sa fie asa de simplu, dar practica mi-a aratat ca nu e chiar asa. Am avut probleme cu schimbarea domiciliului si abia am gasit rezolvare, in magazin ei nu stiau, raspunsul tipic. Evident ca puteau modifica pe loc totul, dar e greu cand nu iese comision. :)
Ar trebui o sectiune dedicata pe site unde clientii sa isi poata transmite optiunea de modificare a datelor in mod general, de exemplu schimbare de domiciliu,schimbare serie de buletin sau orice alta modificare de genul asta. Ar fi mult mai simplu pentru toata lumea.

Eu nu am avut niciodată probleme, am rezolvat totul în Shop. Am schimbat pana acum de 3 ori cartea de identitate, de când sunt client Orange și 2 adrese și de fiecare data actualizarea informațiilor a mers foarte repede. De asemenea am transferat si 3 abonamente pe numele meu , în decursul timpului, la fel de facil.

Cred, dar stii ca asta depinde de calitatea angajatilor si de bunavointa lor de a isi executa o sarcina de serviciu. :) Nu toti sunt la fel de corecti si amabili, dupa cum stim prea bine.

Salut,
Modificarea datelor de client se poate face in orice shop Orange in baza cartii de identitate sau prin transmiterea copiei pe mail la serviciul.clienti@orange.ro , acesta fiind de altfel si singurul document necesar.

@simple_dreams: Așa cum am susținut la început, pe Orange nu are de ce să-l intereseze dacă ai fustă sau cocoș.... ci doar identitatea conform CI și plata serviciilor. Restul e viață privată, nu teatru.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!