Întrebare fară răspuns

Cum se face mutarea între rețeaua Telekom și rețeaua Orange?

După cum știți, de la 1 octombrie, operatorul de servicii fixe Telekom Romania Communications a devenit parte din grupul Orange. Astfel, pentru clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente (servicii fix-mobile), serviciile de telefonie mobilă care înainte erau oferite prin rețeaua mobilă Telekom Romania Mobile sunt înlocuite de serviciile de rețea Orange. Mai exact, în urma transferului, clienții de mobil se vor conecta la rețeaua Orange România și nu la rețeaua Telekom Romania Mobile. Nu sunt costuri suplimentare pentru această schimbare, iar abonații vor utiliza același număr de telefon, conform contractelor pe care le au cu Telekom Romania Communications.

 

Vă oferim mai jos câteva detalii suplimentare:

 

  • dacă un client are mai multe numere de mobil contractate prin Telekom Romania Communications, toate vor fi parte ale acestui proces de migrare în rețeaua Orange
  • acest proces privește doar numerele de mobil aparținând Telekom Romania Communications, nu și cele de voce fixă
  • fiecare client va fi informat despre proces printr-un SMS pe care îl va primi cu câteva ore înainte de a începe migrarea; tot prin SMS, a doua zi, clientul va fi informat de transferul cu succes în rețeaua mobilă Orange
  • procesul de migrare va avea loc în timpul nopții, după ora 00:00, pentru ca impactul să fie minim pentru abonați
  • în cazul în care clientul întâmpină dificultăți de conectare poate apela serviciul clienți

 

Update:

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți poate fi contactat la: 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) și 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)

Pentru modalități plată factură aici aveți informațiile necesare: https://comunitate.orange.ro/questions/2786700-platesc-factura-orange-romania-communications

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna Daniela,
Multumim pentru informatii. Am totusi ceva neclaritati:

  • inteleg ca daca aveam servicii fixe si servicii mobile de la Telekom intr-un pachet de tip convergent, numarul meu de telefon mobil va fi transferat catre Orange. Un fel de "portare", daca imi permiti termenul. Din descriere insa, inteleg ca nu este necesar sa imi schimb cartela SIM, ci telefonul va folosi cartela SIM de la Telekom pentru a se conecta la reteaua Orange, iar reteaua Telekom va refuza accesul cartelei SIM. Imi poti confirma ca aceasta este situatia, te rog?
  • daca aveam cont in My Orange, dupa aceasta migrare, voi putea asocia numerele care erau in Telekom vechiului cont My Orange pentru a le vedea/administra?
  • Iti multumesc. :)

buna Daniela,si cei care sunt abonati romtelekom si au cont romtelekom,se va face si transferul conturilor din "myaccountfix"in "my orange"???

SkyLorD
SkyLorD

SkyLorD

User level
Nivel
1
129 / 750
puncte
Custom field 2
SkyLorD

Salut,

 

Momentan, numarul de telefon se conecteaza la reteaua Orange cu SIM-ul existent care apartine Telekom Romania Communications;

La un moment dat, cand va fi finalizata tranzitita pe Orange a tuturor numerelor apartinand pachetelor convergente, este posibil sa fie necesara schimbarea cartelei SIM Telekom cu o cartela SIM Orange.

Referitor la situatia contului My Orange, pentru moment serviciile raman nemodificate, adica, daca ai numar de Orange, folosesti un cont de My Orange, iar daca ai numar de Telekom, parte dintr-un pachet convergent, folosesti  MyAccount Fix.

Update din 28.03.2022 - aplicatia MyAccount Fix a devenit My Orange Fix

Pentru actualizarea numelui aplicatiei nu este necesara reinstalarea aplicatiei, ci doar actualizarea ei.

 

Toate detaliile sunt aici https://www.hellofix.ro/my-orange-fix/

Orange Assistant,si va trebui creat un nou cont in "my account fix"de la orange sau raman aceleasi date din 'MY ACOOUNT TELEKOM"???

SkyLorD
SkyLorD

SkyLorD

User level
Nivel
1
129 / 750
puncte
Custom field 2
SkyLorD

Le-ati convertit de le-ati inebunit (mai bine zis,ne-ati inebunit ).Am un abonament 4G de la Telekom (6 euro,abonament cu minute si net mobil nelimitat) ala la care s-a facut reclama la greu,cu ciobanul care are net pe munte....La mine nu mai merge netul mobil asa cum trebuie (2 Mb/s nu este viteza 4G) si de vreo5-6 zile ma chinui sa fac ceva ca sa mearga cum a fost inainte.Stau cate 10-20 de secunde pina intra pe site,in continuare ba se blocheaza ,ba imi spune ca nu am retea....Nu merge in casa ,si nu stau departe de Campina.Telefonul este Nokia 3.1 TE1063.Poate are cineva o solutie !

Salut, Radu, și bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Să înțeleg că te afli în situația în care ai un contract pentru servicii convergente Telekom la care ai asociat și un număr sau mai multe de telefonie mobilă și ai fost migrat în rețeaua Orange? În cazul acesta, dacă întâmpini dificultăți după transfer, recomandarea noastră este să apelezi serviciul clienți.
Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne spui cum ai rezolvat. Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut, SkyLorD! Scuze pentru intarzierea raspunsului.

Aplicatia mobila Telekom My Account devine My Account Fix si va trebui sa o descarci din Google Play sau Apple Store. Aplicatia My Account web va putea fi accesata direct din pagina fix.telekom.ro Datele de logare si servicii disponibile raman aceleasi.

 

Update din 28.03.2022

Aplicația MyAccount Fix a devenit My Orange Fix.

Pentru actualizarea numelui aplicatiei nu este necesara reinstalarea aplicatiei, ci doar actualizarea ei.

La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link catre App Store/ Google Play. 

Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizeaza. 

Datele de logare, setarile si serviciile disponibile raman aceleasi.

Salutare,
Pagina fix.orange.ro e nefuncțională?
Încerc să mă conectez la contul vechi Telekom și nu îmi deschide pagina.

Salut, Mircea_15!
Iti confirmam ca in acest moment site-ul https://fix.orange.ro/ functioneaza.
Iti multumim pentru intelegere!
Daca in continuare intampini dificultati te rugam sa ne anunti.

Salut, Madalin!
Poti reincarca cartela Telekom prin toate modalitatile disponibile si pana acum. Iar daca doresti sa faci reincarcarea intr-unul dintre magazine, aici https://www.orange.ro/shops/ gasesti lista completa.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!