Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] YOXO problema?! Aplicatia imi afiseaza numarul temporar, nu numarul portat

Buna ziua.

Azi s-a incheiat cu succes portarea, confirmata prin email si SMS, in YOXO. Numarul portat functioneaza cu succes in reteaua Orange
Singura chestie deranjanta este ca aplicatia YOXO imi afiseaza in contul meu tot numarul temporar, ce mi-a fost atribuit pe periada portarii, si nu numarul portat. Nu cred ca acest lucru este normal.

Multumesc anticipat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In procedura de portare yoxo zice asa:"
Ulterior portarii numarului pe servicii PrePay, clientul poate descărca aplicația YOXO și migra numărul PrePay pe un abonament YOXO.
Trecerea pe un abonament YOXO trebuie să se facă exclusiv după ce numărul este portat, nu pe numărul provizoriu furnizat de către Orange. "

Eu asta am gasit in FAQ:

"CÂND DEVINE ABONAMENTUL MEU YOXO ACTIV?
Abonamentul tău YOXO devine activ imediat după efectuarea plății pentru configurația pe care ai ales-o. Inițial, serviciile vor fi disponibile pe numărul temporar, iar după finalizarea portării, acestea se vor transfera pe numărul tău."

Totodata cand introduc numarul portat in My Orange imi spune ca este un numar asociat YOXO ce poate fi administrat doar din aplicatia YOXO. Dar YOXO nu il afiseaza in contul meu ci imi arata tot numarul temporar din timpul portarii.

Nu stiu daca are relevanta dar numarul a fost portat de pe o cartela prepay DIGI.

Daca ai telefon Android, incearca sa stergi datele aplicatiei (nu doar cache-ul; ar trebui sa fie probabil din Setari->Aplicatii->Yoxo->Date sau simiar) si sa te loghezi din nou.
Daca nu isi revine dupa asta, atunci incearca sa iei legatura prin messenger din aplicatia Yoxo cu cei din departamentul de suport si sa le trimiti si un screenshot.

Suportul yoxo cred ca si-a dat demisia. Cunosc detalii de la o solicitare de suport care este facuta de aprox. 2 saptamani. Si in afara de cateva raspunsuri "standard" date de niste useri, in realitate nu se face nimic.
Deci obisnuieste-te cu ideea... eu nu cred ca ei stiu sa rezolve asa ceva.

@Mr.Big: imi permit sa te contrazic. Merge greu, adesea e frustrant, dar uneori dai si peste oameni care sa te ajute. Am multe frustrari acumulate cu suportul Yoxo, dar, cu multa rabdare, se rezolva de cele mai multe ori.
Am avut destule solicitari de support si probleme de-a lungul ultimilor doi ani. :)

Multumesc, dar nu contrazici pe nimeni de fapt.
Ci chiar confirmi slaba pregatire si ineficienta celor de la suportul yoxo.
Si nu poti avea rabdare cu saptamanile... asa cum alt utilizator a fost migrat la prepay pentru ca nu au reusit sa rezolve plata in aplicatie... despre ce vorbim? Suport yoxo - O gluma proasta, din pacate.

Am avut ieri o discutie pe chatul aplicatiei cu o doamna/domnisoara draguta care, dupa parerea mea, si-a dat silinta sa indentifice problema. I-am furnizat la cerere inclusiv screenshoturi si de pe telefonul meu si de pe cel al sotiei unde bug-ul se manifesta la fel. Intr-un final a deschis un tichet la tehnic de unde ar urma sa primesc un raspuns in vreo 3 zile lucratoare. Acum astept...

Felicitari! Ai castigat raspunsul standard cu "va contactam in 3 zile lucratoare". Si da, chiar te vor contacta. In a 3-a zi lucratoare. Apelul va dura 30 de secunde, te vor intreba daca esti cine esti, se va recomanda domnisoara care te suna si iti va spune ca se lucreaza si ca a trimis in atentia departamentului tehnic.
Din acel moment, s-a terminat. Nu te mai suna nimeni in veci, nu se mai rezolva nimic. S-a ingropat sesizarea ta si gata.
Iti recomand de pe acum sa te familiarizezi cu site-ul si sa faci printscreen-uri pentru Anpc.ro.
Daca dureaza mai mult de 30 de secunde apelul, o sa ii strice si eficienta de sunat clientii. Sa ne spui si noua daca dureaza mai mult de 30 de secunde sa iti transmita un mesaj inutil.
Repet, suportul yoxo este DEPARTE de a fi un suport real, este o bataie de joc si o ieftineala de marfa cumparata de prin piata.

@Mr.Big Daca se va intampla asa cum spui, desi eu sper ca nu, nu e nici o problema: inchid abonamentul. Oricum numarul a fost portat de pe o cartela DIGI ce abia o achizitionasem cu vreo saptamana in urma si prima luna la Yoxo era gratuita.
M-am intors la sfarsitul lui decembrie, dupa 10 ani, definitiv in tara si acum am nevoie de un abonament. Sunt inca in faza de testare a furnizorilor din Romania dpdv al ofertelor, semnalului, etc, iar acum, cu cu aceasta problema, chiar si a seriozitatii.
Mai am in telefon si un prepaid de la Vodafone. Digi m-au dezamagit la semnal si la faptul ca nu ofera eSIM (din ce am citit pe net).
Ar fi pacat sa nu mearga treaba cu Yoxo deoarece imi place ideea de abonament digital pe care sa-l configurezi cum vrei tu in fiecare luna, fara perioada contractuala si cu posibilitatea de eSIM.
Voi vedea pana la urma ce si cum.

@Daniam, s-a rezolvat problema cu afișarea numărului Yoxo în aplicație?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!