Întrebare fară răspuns

Eroare aplicația My orange

De ce nu merge aplicatia? Imi da eroare

Anytsu
Anytsu

Anytsu

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Anytsu
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Anytsu: Bun venit în Comunitate. Dacă datele de autentificare în aplicație sunt cele corespunzătoare, atunci încearcă o reinstalare, cu o ștergere a aplicației în prealabil. Poți, dacă vrei, și doar să ștergi datele stocate de aplicație (date de configurare + date cache).

Ai putea sa cauti in magazin play daca nu cumva exista vreun update. Desi acelasi lucru face si reinstalul, iti aduce ultima versiune de aplicatie.

@Viocat: "Updateul" nu șterge setările inițiale și nici fișierele din cache. Iar în multe cazuri, aceste resturi dau peste cap buna funcționare a aplicației, oricare ar fi aceasta.

@FLo1 atunci cand posesorul a uitat parola si se logheaza cu amprenta, prefer sa nu reinstalez. Mai puține batai de cap. Dar cel mai corect asa este stergi datele toate, dezinstalezi, restart telefon, apoi instalezi aplicatia. Sper indiferent de varianta sa aiba aplicatie functionala Anytsu!

@Viocat: A menționat cineva ceva despre ”parole uitate”?? Și chiar dacă ar fi uitată, o recuperare de parolă e facilă. Important să ruleze aplicația. Baftă în analize viitoare.

@FLo1 spuneam din experienta proprie de ce prefer update fata de reinstal. Eu de cate ori a trebuit sa ajut cunoscutii cele mai mari probleme le-am avut cu parolele- nu isi dadusera mail alternativ sau telefon si nu mai retineau datele introduse la sign up.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!