Întrebare cu răspuns(uri)

Restanta plata cartela prepay?

Buna ziua. Cum e posibil sa primesc mesaj cu restanta platii la orange de la nr de tel 0374 101 609 si 638 de la EOS KSI.. in conditile in care eu am cartela prepay si sunt cu plata la zi ? Ma poate ajuta cineva? Ce e de facut in situatia aceasta? Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Am elucidat misterul ... se pare ca suma respectiva care nu se regaseste in facturi ... trebuia achitata la trecerea pe cartela de la abonament. O sa o achit la ghiseu ... Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Isa13bella, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai acel numar de curand, s-ar putea sa fi fost al cuiva care nu si-a platit abonamentul si creanta a fost predata catre EOS, care vaneaza numarul, nu pe tine, ci pe vechiul abonat datornic. Sau e o eroare, pur su simplu.

Problema ar trebui sa se rezolve cu un mesaj la numerele respective in care sa specificati de cand aveti nr prepay si faptul ca nu aveti legatura cu abonatul rau platnic.

@Viocat: Dacă reușești să trimiți ”mesaj” la un număr de telefonie fixă, să mă anunți. Eu încă nu-mi dau seama.
Că s-ar putea contacta respectiva firmă cu un apel și clarifica / tranșa problema discutând clar ce se dorește... asta e altceva.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

@Flo1 Imi pare rau, am crezut ca e un numar orange, asa am vazut 0374 numere din reteaua Orange si am crezut ca e mobil. Dar poate reusesti sa imi explici "
Cum e posibil sa primesc mesaj cu restanta platii la orange de la nr de tel 0374 101 609 si 638 de la EOS KSI" . Nu o sa raspund la ironie... numai bine tuturor!

EOS KSI este o firma de recuperari datorii de tot felul - iar datele datornicilor nu sunt reactualizate - relatia Orange - EOS KSI trebuie sa fie mai apropiata , iar din cate stiu un numar de telefon sta in carantina cel putin 6 sau 12 luni la o schimbare de statut - va dati seama cu ce date vechi lucreaza aceasta firma EOS KSI :))

mihai_13
mihai_13

mihai_13

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
mihai_13

A, da, baietii te haituiesc ani de zile, chiar si dupa ce trece data de prescriere, ca nu se stie de unde sare iepurele si plateste. :)

Numarul a fost pe abonament dar tot eu am folosit numarul.... si nu puteam inchide abonamentul fara sa efectuez plata....nu inteleg de ce nu vorbeste nimeni de la KSI daca tot suna....oricum...multumesc pentru raspunsuri. Incerc la call center inca o data.....O zi frumoasa

@Isa13bella dacă tu esti posesoarea numarului de la inceput, singura varianta ar fi sa fi declarat cineva acest nr de telefon ca nr de contact la vreo cumparatura de la orange

Viocst, nu cred ca cineva de la Orange incheie un contract fara sa verifice un act de identitate in prealabil. S-ar numi fals in acte, inselatorie, furt,
Isabella, sa inteleg ca esti sunata, dar nu vorbeste nimeni cand raspunzi la apel?

Am elucidat misterul ... se pare ca suma respectiva care nu se regaseste in facturi ... trebuia achitata la trecerea pe cartela de la abonament. O sa o achit la ghiseu ... Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

@Isa13bella, ne bucurăm că ai clarificat situația și multumim că ai revenit cu feedback.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori în cazul în care se confruntă cu o situație similară.
Te mai așteptăm în Comunitate.

@Isa13bella: Dacă menționai că era pe ultima factură a abonamentului trecut ulterior pe prepay... nu mai bâjbâiam. Bineînțeles că un abonament când se închide și este trecut pe prepay, acest prepay nu va rămâne cu 0 euro. O știu din proprie experiență. Dar lăsând impresia că ai cumpărat o cartelă SIM nouă cu număr.... așa au fost și răspunsurile.
Faptul că nu ai mai achitat acea factură.... a făcut ca Orange să pună ”urmăritorii” pe urmele tale.
E bine că te-ai clarificat.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Isabella, dar tu nu ai primit nici o factura sau alte notificari pentru suma restanta? EOS nu te preia dupa o luna, trebuie sa treaca ceva timp, dupa ce Orange te-a notificat si tu nu ai platit. Cam greu de crezut ca nu stiai de aceasta restanta...

@delfinas: nu am primit nici o factura, daca primeam cu siguranta plateam suma de 33 Ron.....si nu mai ceream pareri aici. Dupa cum spuneam...multumesc pentru ajutor. Numai bine.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!