Întrebare fară răspuns

Problema reincarcare optiune 5euro din My Orange

Buna ziua! Pe data de 22 ianuarie am vrut sa imi incarc optiunea de 5euro din My Orange, aplicatia nu functiona pe ramura reincarcari, fapt confirmat telefonic si de unul dintre operatorii Orange. Ulterior am incercat sa activez optiunea de pe site-ul Orange, la ramura Incarcari Orange PrePay. Mi s-a confirmat activarea optiunii pe site, am confirmat si din aplicatia ING pentru plata, unde am vazut ca mi s-au luat si banii, dar optiunea nu se mai activa, mesajul de confirmare pe telefon nu mai ajungea. Deci am vorbit initial cu un operator, mi-a zis sa intru in aplicatia MyOrange sa atasez print cu tranzactia la sectiunea contact in aplicatia MyOrange. Inchid apelul, intru in aplicatie unde mi-a zis operatorul si iar surpriza: "in curs de conectare.." si asa ramane, deci nu am putut atasa nimic. Sun din nou, operatorul imi zice ca e o problema si voi fi sunat in 20 minute.Trec 2 ore si nimeni nu ma suna. Al treilea apel nu l-am mai putut face deoarece ulterior am aflat ca se pot face doar 2 apeluri gratis la serviciul clienti. Sun de pe alt telefon, operatorul imi spune sa trimit mail cu print tranzactie si problema se va rezolva. Trimit mail, astept pana astazi 25 ianuarie si nimic, niciun raspuns. Astazi, avand nevoie sa efectuez apeluri, incerc sa activez iarasi optiunea, de data asta direct din aplicatia ING. Iarasi mi se iau banii, pe telefon nu primesc nicio confirmare. Sunt client Orange de aprox. 16 ani..

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Marius001, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai decsris-o.
La ce adresă de e-mail ai trimis sesizarea și capturile de ecran? Ai mai încercat să trimiți și diect din aplicație?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Banuiesc ca ai incercat deja sa treci telefonul in mod avion si inapoi, nu? Ideea e doar sa faci o reintrare in retea. Ma gandesc ca semnal ar trebui sa fie suficient cat sa primesti un SMS... Plus ca, problema nu pare sa fie SMS-ul in sine, cat activarea.
E prima data cand aud de problema asta. Reincarcarile au mai avut delay si la mine, dar niciodata mai mult de cateva minute, indiferent de unde as face reincarcarea (My Orange app, My Orange site, sau ING homebank).

Sa nu fie ceva pe cont mai degraba... Si din pacate, cum ai zis si tu, daca suni acum, te costa 0.55 euro/apel. E bine ca macar pe tine te anunta. Pe mine de la o vreme nici macar nu ma mai anunta ca urmeaza sa fiu taxat. Ma taxeaza si cu asta basta. Ceea ce nu-mi place deloc. Dar sper ca s-a rezolvat intre timp.

In mod normal, as fi sugerat reinstalarea aplicatiei. Dar ai deja o reincarcare in pending, facuta de pe site. Deci nu ar ajuta cu nimic reinstalarea aplicatiei. Plus ca ai deja banii luati pentru acea reincarcare. Singura solutie e sa iei legatura din nou cu cei de la relatii clienti, saaau, daca poti, sa faci un drum intr-un Orange Shop.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Ai incercat si un restart la telefon. Daca ai capturile cu platile sau extras din ing eu as reinstala si aplicatia. Ai cu ce face dovada platilor. Sa ne spui cum ai rezolvat. Sper sa se rezolve rapid!

Mail-ul l-am trimis pe adresa comunicata de operatorul Orange: serviciul.clienti@orange.ro .Restart telefon/reintrare in retea am facut, desi nu are vreo legatura. La *133# cand apelez imi trimite mesaj corect inapoi, dar optiunea nu este activata. Mesaje pot primi. Mentionez faptul ca la reincarcarea esuata de astazi din aplicatia ING, mi-au intrat banii inapoi in cont dupa aprox. o ora, dar la reincarcarea de pe 22ianuarie de pe site-ul Orange, nu mi-au intrat banii inapoi in cont, in aplicatia ING tranzactia fiind ramasa de pe 22ianuarie in asteptare.

Faptul ca primesti mesaje este corect, asa se intampla atunci cand esti in perioada de gratie. Din aplicatia myorange nu ai incercat sa faci reincarcarea? Banii iti vor reveni si ptr tranzactia din 22 ianuarie cei care sunt in asteptare in maxim 10 zile(nu mai retin daca sunt lucratoare sau calendaristice).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!