Întrebare fară răspuns

Reclamatie "Jocuri pe telefon"!

Buna seara, vreau sa reclam faptul ca am primit o notificare de plata prin orange games de 1,18 euro prin "Jocuri pe telefon", mentionez ca nu am folosit si nu am cont in aplicatia orange games.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Std4vid, bun venit in Comunitate!!!
Poate tu nu te-ai inscris pt vreun joc, dar telefonul tau nu a incaput pe mana unui copil? Nu ai primit nici un sms de abonare la Games?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Suna la 300 și restrictioneaza Orange games .
Factura e mare pentru că plătești o rata la ceva .
Deocamdată ai 1 euro la games, daca nu restricționezi o sa mai ai surprize, eu sunt pățit .

Uite asa te dezabonezi:
Atenție: Dezinstalarea aplicației nu este echivalentă cu dezabonarea.

Dacă nu aveți aplicația instalată, o instalați - Orange Games. Se accesează secțiunea “Abonament => Abonamentele Mele”. Aici se văd informațiile despre abonamentul activ
Se apasă butonul “Dezabonare”, apoi se va vedea ecranul de confirmare a dezabonării
Veți avea în continuare acces la jocurile din abonament până la expirarea perioadei abonamentului existent activat
Mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Daca nu exista si un SMS de confirmare a abonarii, e o problema. Serviciile de genul asta nu ar trebui sa fie active by default, sau sa se activeze cand si cand, fara acceptul userului sau confirmare ca au fost activate.

Parerea mea e ca e foarte bine ca se poate dezabona usor. Dar n-ar trebui sa fie abonat in primul rand.

Foarte bine. Acum vedem daca mai este ceva de plata de la data facturarii pana la data dezabonarii. Ma bucur ca ai reusit sa te dezabonezi!

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Aceeasi problema o am si eu...Plus de asta nu am vreun mesaj de notificare ca as fii accesat acest abonament.Nu am nici Orange Games instalat pe telefon iar raspunsul consultantului Orange a fost halucinant..."L-ati activat din vreo reclama!"

Si eu. Fara nici o alta forma de informare.
Precizez ca nu am instalat acest program. Alt raspuns halucinant din call center: cineva a intrat pe telefon, a instalat orange games, s-a abonat, dupa care a dezinstalat aplicatia fara se dezaboneze. Asta e un raspuns prin care vrei sa gasesti o varianta alta decat cea simpla si evidenta: se incearca taxarea unui serviciu nesolicitat. Precizez ca m-am uitat prin sms-uri si pe mail si nu am gasit nici o informare ca m-as fi abonat la acest serviciu sau ce o fi el. Sau poate cine a instalat si dezinstalat o fi sters si toate mesajele ca m-am abonat... Asta e tentativa de prosteala pe fata sau doar nesimtire?

Serban10000
Serban10000

Serban10000

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Serban10000

In momentul in care iti tragi bani din contul clientului, activandu-i chestii nesolicitate, se cam numeste frauda. Si sunt mult prea multi clienti in situatia asta ca sa fie o simpla coincidenta.

Iar raspunsul call center-ului mi se pare incredibil. E fix genul de raspuns pentru creduli.

Una e sa faci promovarea unui produs, si alta e sa il introduci cu forta pe factura clientului.

Inca nu e facturat, vad doar cost suplimentar in myorange. Dar in momentul in care o sa vad suma pe factura, direct reclamatie ANPC. Am experiente placute cu aceasta institutie.

Edit: am fost contactat in foarte scurt timp si au anulat costul fara alte discuții. Multumit de rezolvare. Pana la urma probleme mai apar, conteaza cum e tratat clientul.

Serban10000
Serban10000

Serban10000

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Serban10000

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!