Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna seara, vreau sa reclam faptul ca am primit o notificare de plata prin orange games de 1,18 euro prin "Jocuri pe telefon", mentionez ca nu am folosit si nu am cont in aplicatia orange games.
Răspunsuri
Std4vid, bun venit in Comunitate!!!
Poate tu nu te-ai inscris pt vreun joc, dar telefonul tau nu a incaput pe mana unui copil? Nu ai primit nici un sms de abonare la Games?
Suna la 300 și restrictioneaza Orange games .
Factura e mare pentru că plătești o rata la ceva .
Deocamdată ai 1 euro la games, daca nu restricționezi o sa mai ai surprize, eu sunt pățit .
Uite asa te dezabonezi:
Atenție: Dezinstalarea aplicației nu este echivalentă cu dezabonarea.
Dacă nu aveți aplicația instalată, o instalați - Orange Games. Se accesează secțiunea “Abonament => Abonamentele Mele”. Aici se văd informațiile despre abonamentul activ
Se apasă butonul “Dezabonare”, apoi se va vedea ecranul de confirmare a dezabonării
Veți avea în continuare acces la jocurile din abonament până la expirarea perioadei abonamentului existent activat
Mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez
Daca nu exista si un SMS de confirmare a abonarii, e o problema. Serviciile de genul asta nu ar trebui sa fie active by default, sau sa se activeze cand si cand, fara acceptul userului sau confirmare ca au fost activate.
Parerea mea e ca e foarte bine ca se poate dezabona usor. Dar n-ar trebui sa fie abonat in primul rand.
M.am dezabonat de pe aplicatie ,sper sa nu mai platesc suplimentar fara acordul meu.
Foarte bine. Acum vedem daca mai este ceva de plata de la data facturarii pana la data dezabonarii. Ma bucur ca ai reusit sa te dezabonezi!
Aceeasi problema o am si eu...Plus de asta nu am vreun mesaj de notificare ca as fii accesat acest abonament.Nu am nici Orange Games instalat pe telefon iar raspunsul consultantului Orange a fost halucinant..."L-ati activat din vreo reclama!"
Si eu. Fara nici o alta forma de informare.
Precizez ca nu am instalat acest program. Alt raspuns halucinant din call center: cineva a intrat pe telefon, a instalat orange games, s-a abonat, dupa care a dezinstalat aplicatia fara se dezaboneze. Asta e un raspuns prin care vrei sa gasesti o varianta alta decat cea simpla si evidenta: se incearca taxarea unui serviciu nesolicitat. Precizez ca m-am uitat prin sms-uri si pe mail si nu am gasit nici o informare ca m-as fi abonat la acest serviciu sau ce o fi el. Sau poate cine a instalat si dezinstalat o fi sters si toate mesajele ca m-am abonat... Asta e tentativa de prosteala pe fata sau doar nesimtire?
In momentul in care iti tragi bani din contul clientului, activandu-i chestii nesolicitate, se cam numeste frauda. Si sunt mult prea multi clienti in situatia asta ca sa fie o simpla coincidenta.
Iar raspunsul call center-ului mi se pare incredibil. E fix genul de raspuns pentru creduli.
Una e sa faci promovarea unui produs, si alta e sa il introduci cu forta pe factura clientului.
Inca nu e facturat, vad doar cost suplimentar in myorange. Dar in momentul in care o sa vad suma pe factura, direct reclamatie ANPC. Am experiente placute cu aceasta institutie.
Edit: am fost contactat in foarte scurt timp si au anulat costul fara alte discuții. Multumit de rezolvare. Pana la urma probleme mai apar, conteaza cum e tratat clientul.
Nicio întrebare similară
Serban10000 a răspuns
arsradu a răspuns
Serban10000 a răspuns
MadaJinga a răspuns
Viocat a răspuns
Std4vid a răspuns
arsradu a răspuns
Viocat a răspuns
Fanu Coțofanu a răspuns
delfinas a răspuns
Std4vid a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.