Întrebare fară răspuns

Reclamatie "Jocuri pe telefon"!

Buna seara, vreau sa reclam faptul ca am primit o notificare de plata prin orange games de 1,18 euro prin "Jocuri pe telefon", mentionez ca nu am folosit si nu am cont in aplicatia orange games.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Std4vid, bun venit in Comunitate!!!
Poate tu nu te-ai inscris pt vreun joc, dar telefonul tau nu a incaput pe mana unui copil? Nu ai primit nici un sms de abonare la Games?

Suna la 300 și restrictioneaza Orange games .
Factura e mare pentru că plătești o rata la ceva .
Deocamdată ai 1 euro la games, daca nu restricționezi o sa mai ai surprize, eu sunt pățit .

Uite asa te dezabonezi:
Atenție: Dezinstalarea aplicației nu este echivalentă cu dezabonarea.

Dacă nu aveți aplicația instalată, o instalați - Orange Games. Se accesează secțiunea “Abonament => Abonamentele Mele”. Aici se văd informațiile despre abonamentul activ
Se apasă butonul “Dezabonare”, apoi se va vedea ecranul de confirmare a dezabonării
Veți avea în continuare acces la jocurile din abonament până la expirarea perioadei abonamentului existent activat
Mai multe detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez

Daca nu exista si un SMS de confirmare a abonarii, e o problema. Serviciile de genul asta nu ar trebui sa fie active by default, sau sa se activeze cand si cand, fara acceptul userului sau confirmare ca au fost activate.

Parerea mea e ca e foarte bine ca se poate dezabona usor. Dar n-ar trebui sa fie abonat in primul rand.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Foarte bine. Acum vedem daca mai este ceva de plata de la data facturarii pana la data dezabonarii. Ma bucur ca ai reusit sa te dezabonezi!

Aceeasi problema o am si eu...Plus de asta nu am vreun mesaj de notificare ca as fii accesat acest abonament.Nu am nici Orange Games instalat pe telefon iar raspunsul consultantului Orange a fost halucinant..."L-ati activat din vreo reclama!"

Si eu. Fara nici o alta forma de informare.
Precizez ca nu am instalat acest program. Alt raspuns halucinant din call center: cineva a intrat pe telefon, a instalat orange games, s-a abonat, dupa care a dezinstalat aplicatia fara se dezaboneze. Asta e un raspuns prin care vrei sa gasesti o varianta alta decat cea simpla si evidenta: se incearca taxarea unui serviciu nesolicitat. Precizez ca m-am uitat prin sms-uri si pe mail si nu am gasit nici o informare ca m-as fi abonat la acest serviciu sau ce o fi el. Sau poate cine a instalat si dezinstalat o fi sters si toate mesajele ca m-am abonat... Asta e tentativa de prosteala pe fata sau doar nesimtire?

Serban10000
Serban10000

Serban10000

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Serban10000

In momentul in care iti tragi bani din contul clientului, activandu-i chestii nesolicitate, se cam numeste frauda. Si sunt mult prea multi clienti in situatia asta ca sa fie o simpla coincidenta.

Iar raspunsul call center-ului mi se pare incredibil. E fix genul de raspuns pentru creduli.

Una e sa faci promovarea unui produs, si alta e sa il introduci cu forta pe factura clientului.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Inca nu e facturat, vad doar cost suplimentar in myorange. Dar in momentul in care o sa vad suma pe factura, direct reclamatie ANPC. Am experiente placute cu aceasta institutie.

Edit: am fost contactat in foarte scurt timp si au anulat costul fara alte discuții. Multumit de rezolvare. Pana la urma probleme mai apar, conteaza cum e tratat clientul.

Serban10000
Serban10000

Serban10000

User level
Nivel
0
23 / 100
puncte
Custom field 2
Serban10000

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!