Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua! De câteva zile îmi apare pe TV o eroare. Eroare de protocol CI+3. Îmi puteți spune vă rog ce înseamnă?
Răspunsuri
Buna ziua, @Partal Marina Diana
In primul rand sa verificati daca este introdus corect cardul.
Mai jos este o lista cu erorile care pot aparea, insa nu vad nimic de tipul "Eroare de protocol".
Doar atat apare pe ecran sau scrie si ceva de tipul Eroare urmata de un numar?
Mesajele de eroare ale cardului si modalitatile de remediere atasate
Mulțumesc!
Dar inclin sa cred ca eroarea e a tv-ului nu a cardului. Incearca o actualizare a softului ptr tv.
Bună@ Partal Marina Diana,
Poți să scoți cardul și să-l reintroduci in tv și apoi să vezi ce și cum. Mai pățesc și eu așa când nu îl introduc bine. Nu știu ce eroare dă, dar cu siguranță nu e bine. Eventual, dacă persistă și ulterior, poți da și o rescanare a programelor și să vezi ce se întâmplă.
Succes!
Am încercat, dar la fel apare.
@Partal Marina Diana, s-a rezolvat problema cu eroarea? Te așteptăm să revii cu vești bune.
DanielaH a răspuns
Partal Marina Diana a răspuns
Vio73 a răspuns
Viocat a răspuns
Partal Marina Diana a răspuns
Viocat a răspuns
And04 a răspuns
Partal Marina Diana a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.