Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Bună ziua, toată ziua am încercat să fac reîncarcarea unui număr prepay și nu pot, la parola statică nu merge, nu primesc mesajul cu parola statică
Ati incercat cu ultimele 6 cifre din CNP?
Alte răspunsuri
Salutare, @Nela
Un subiect similar este aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2719322-rezolvat-eroare-parola-reincarcare
Toate cele bune!
Așa îmi arată, de aici nu mai merge, nu primesc codul
Ati incercat cu ultimele 6 cifre din CNP?
Nu, am știut că trebuie să primesc mesaj cu codul, dar încerc acum
Incercati asa. Dupa cred ca o sa primiti codul OTP.
In ultima vreme multe banci au schimbat procedura de semnare a tranzactiilor online.
Nela, bun venit in Comunitate!!!
Trebuie sa stii care e parola cardului pt plati online, dar e vorba de banca, nu de contul My Orange. Pt platile cu cardul online, trebuie sa stabilesti o parola care da voie bancii sa aprobe plata ta, ca sa stie ca tu faci plata, nu cineva pe mana caruia a picat cardul tau. Acum bancile au confirmarea platii in 2 pasi.
Nu stiu la ce banca ai tu cardul, dar eu primesc o cerere de confirmare din partea aplicatiei bancii si autorizez plata introducand parola pt aplicatie. E mai simplu asa, nu mai trebuie sa bag parola statica, apoi codul primit prin sms de la banca.
Am rezolvat cu ultimele 4 cifre din CNP, apoi am primit parola statică, mulțumesc frumos pentru informații!!
Cu drag, ma bucur ca ati reusit!
Toate cele bune!
Resetează telefonul
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.