Întrebare fară răspuns

Un ecou pentru articolul din start-up.ro despre Yoxo

I-as explica dnei Alina Stan, yoxo lead, plecand de la articolul din start-up, urmatoarele:

  • nu are cum sa fie yoxo numar principal, cel putin in prezent, deoarece suportul care se face prin aplicatie nu este niciodata in timp real, nu este telefonic, nu poti rezolva nici o problema imediat, fie ea de plati, de card, de afisare incorecta a informatiilor in aplicatie, etc;
  • fiind un suport atat de slab, un abonament cu roaming, daca ai vrea, nu ai cum sa-l activezi pe loc deoarece ei NU emit facturi inainte de data aia de facturare de la 30 zile;
  • neavand nici o optiune de suport in timp real, intr-o situatie critica, cand cineva are nevoie urgent de suportul si ajutorul lor, poate sa dea ortu' popii linistit, ca suportul yoxo este ca si inexistent:
  • am observat ca primesc o notificare cand mi se raspunde in yoxo... dau click pe notificare si imi deschide pagina principala a aplicatiei; nu ma duce in help, nu apare nici o bulina macar pe help, care sa indice ca ar fi un mesaj ceva...
  • ca sa nu se mai sperie dna Alina Stan ca oamenii totusi nu inchid abonamentele, ii comunic ca am inchis eu 2, chiar azi. Adica pa. Mi-am dat seama ca tineam doua numere yoxo de back-up in conditiile in care celelalte abonamente principale de pe digi merg fara sa am batai de cap. Iar daca as vrea sa contactez suportul digi, o pot face oricand, gratuit, la orice ora, de pe mobil sau de pe orice alt telefon.
  • cand veti reusi sa afisati mai multe abonamente active si inactive in pagina, cand veti "reveni cu apel in 3 zile lucratoare" si chiar sa aveti o rezolvare, nu un apel inutil, cand veti avea suport, nu struto-camila asta pe care totusi va place s-o denumiti "suport", atunci poate o sa reactivez 1 numar...
  • pana atunci... bye

Mr.Big
Mr.Big

Mr.Big

User level
Nivel
1
135 / 750
puncte
Custom field 2
Mr.Big
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Nu ai fost sarcastic fata de Digi, dimpotriva.
Dupa cum "te ataci", sper sa iei si tu macar salariul minim pe economie ca sa contribui la echipa ta de reclama mascata pe comunitatea orange. Nu-ti fa griji, nu cred ca esti singur.
Eu am scris despre o problema reala, lipsa de suport a celor de la yoxo.
Daca tu aveai o problema reala cu Digi, sunt ferm convins ca ai fi rezolvat-o cu ei. Digi ARE SUPORT NONSTOP si sunt convins ca ti-ar fi rezolvat intr-o zi ipotetica ta problema de viteza.
Yoxo are un suport incoerent, inexistent, si de plange oricine are nevoie de suport despre problemele cu ei.
Eu am lasat initial un comentariu dintr-un forum, pentru ca aici ar fi avut posibilitatea de a fi vazut de cei de la Orange.
Insa se trezesc cativa utilizatori care-s platiti de Orange sa zica ca e mai bun yoxo... cand de fapt Digi da clasa intregii Romanii pe pe serviciile de fibra optica, internet si tv. Atat la calitate, cat si la preturi.

Te rog sa iti muti echipa si task-urile zilnice in alta parte...

Nu de alta, dar chiar am crezut ca aceasta comunitate are niste oameni de la Orange carora chiar le pasa si se implica.
Daca veniti doar pentru reclama mascata, sa va fie rusine!

Mr.Big
Mr.Big

Mr.Big

User level
Nivel
1
135 / 750
puncte
Custom field 2
Mr.Big

Vă mulțumim tuturor pentru opinii și comentarii. Deja le-am transmis mai departe colegilor noștri care se ocupă de Yoxo. În acelasi timp vă rugăm să nu vă îndepărtați de la subiect și să menținem discuția într-o notă constructivă și prietenoasă, fără atac la persoană.
@Mr.Big, angajații Orange sunt foarte ușor de identificat în Comunitate pentru că poartă, alături de nickname, eticheta "angajat".

Digi are si el niste probleme destul de ciudate pe urban. Sunt locuri, in orase, in care nu au upgradat (si nu pare sa ii intereseze prea mult sa upgradeze) infrastructura de internet fix. Astfel incat, sunt oameni care, in 2021, aveau abonamente pe modem care nu scotea mai mult de 50Mb/s. Deci...da, se poate si asa. :)

Acuma, asa cum Digi are problemele lui si punctele forte, la fel si Yoxo. Si daca, in localitatea respectiva, e semnal ca lumea, si ai un device ca lumea care sa suporte viteza respectiva, da, comparand cele doua, vei avea rezultate mai bune pe Yoxo. E cat se poate de normal. :) Mergi intr-o zona in care Orange n-are semnal deloc (si din pacate exista si astfel de localitati, si nu sunt doar 2 locuitori pe km patrat) si vei observa cum alti operatori vor avea servicii mai bune. Cum ziceam, e normal. Nu e nimic nou.

Ideea e cu totul alta totusi, si e una pozitiva. Ideea e ca tot feedback-ul asta sa ajunga acolo unde trebuie pentru a se face modificarile de care e nevoie si a creea servicii mai bune pentru toata lumea. Evident ca n-o sa se intample peste noapte. Si, personal, sper doar sa se intample. Pentru ca inca sunt sugestii de-ale mele care n-au fost implementate, si asta de ani de zile. Deci...nu ma astept ca lucrurile sa se miste foarte repede. Dar oricum, feedback-ul e important, si eu zic ca e bine, per total, ca s-a deschis acest topic, poate se misca lucrurile in directia care trebuie. Pentru ca cerere pare sa fie pentru servicii de genul asta. Trebuie doar ca oferta sa fie la un nivel de calitate corespunzator. Si pentru asta, mai e un pic de lucru. :)

Daniela, ca intotdeauna, multumim frumos pentru trimiterea feedback-ului mai departe. Acuma, sa speram ca se si face ceva. :))

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!