Întrebare fară răspuns

Un ecou pentru articolul din start-up.ro despre Yoxo

I-as explica dnei Alina Stan, yoxo lead, plecand de la articolul din start-up, urmatoarele:

  • nu are cum sa fie yoxo numar principal, cel putin in prezent, deoarece suportul care se face prin aplicatie nu este niciodata in timp real, nu este telefonic, nu poti rezolva nici o problema imediat, fie ea de plati, de card, de afisare incorecta a informatiilor in aplicatie, etc;
  • fiind un suport atat de slab, un abonament cu roaming, daca ai vrea, nu ai cum sa-l activezi pe loc deoarece ei NU emit facturi inainte de data aia de facturare de la 30 zile;
  • neavand nici o optiune de suport in timp real, intr-o situatie critica, cand cineva are nevoie urgent de suportul si ajutorul lor, poate sa dea ortu' popii linistit, ca suportul yoxo este ca si inexistent:
  • am observat ca primesc o notificare cand mi se raspunde in yoxo... dau click pe notificare si imi deschide pagina principala a aplicatiei; nu ma duce in help, nu apare nici o bulina macar pe help, care sa indice ca ar fi un mesaj ceva...
  • ca sa nu se mai sperie dna Alina Stan ca oamenii totusi nu inchid abonamentele, ii comunic ca am inchis eu 2, chiar azi. Adica pa. Mi-am dat seama ca tineam doua numere yoxo de back-up in conditiile in care celelalte abonamente principale de pe digi merg fara sa am batai de cap. Iar daca as vrea sa contactez suportul digi, o pot face oricand, gratuit, la orice ora, de pe mobil sau de pe orice alt telefon.
  • cand veti reusi sa afisati mai multe abonamente active si inactive in pagina, cand veti "reveni cu apel in 3 zile lucratoare" si chiar sa aveti o rezolvare, nu un apel inutil, cand veti avea suport, nu struto-camila asta pe care totusi va place s-o denumiti "suport", atunci poate o sa reactivez 1 numar...
  • pana atunci... bye

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut!
Asa ai vrut tu, sa scrii ca și comentariu separat ca este un articol preluat la care subscrii?

Pentru cazul în care vrei sa editezi un topic, sa nu completezi ca și răspuns, sa știi ca, atat timp cat nu exista răspunsuri la el, poate fi editat..

@Mr.Big: Dacă tot este un articol existent și publicat, consider că ar fi relevantă SURSA articolului, dar și articolul în forma originală. Altfel sunt doar reacții la o... reacție, adică subiectivitate.

@Mr. Big: Offf, și Off.... Dacă te iei după poveștile unor blogărași căutători de rating pentru informații fără valoare dar cu titluri pompoase la articole, atunci începi să observi adevărata față a ”jurnaliștilor” mileniului 3. Credeam inițial că e dintr-o sursă mai credibilă, sau chiar un articol marca ”Orange”, fie pe site-ul propriu sau pe cel al Yoxo, așa cum obișnuia Microsoft sau Apple să-și lanseze produsele. Dar la păcălici din categoria blogărașilor care se cred un fel de întruchipare a lui ”Bufnici” (că s-a plictisit până și PROTV-ul de el) care sunt plătiți pentru a face reclamă gratuită diferitelor produse, eu de ani de zile nu mai dau 2 bani pe părerile lor.
PS: Cine se ”arde” o dată... suflă și-n iaurt... (parcă așa era o poveste veche).

Mr. Big deja a facut rating. Pagina aia a fost accesata azi de prea multe ori. Nu am reusit sa parcurg tot mesajul. Referitor la partea de Relatii clienti din pacate toate firmele din Romania mai au de invatat. Inca se comporta personalul de contact de parca ei i-ar plati pe clienti si nu invers. Acum depinde si ce vrei, daca nu ai coontractul de apartament ca sa poti face un abonament la d..i te multumesti cu yoxo, in rest sa auzim de bine!

Da.... Dupa parerea mea, Yoxo inca nu e o platforma matura. Iar problemele avute pana acum sunt dovada clara in sensul asta. Partea de comunicare eficienta este evident una dintre probleme. Si, din pacate, cauzeaza foarte multe neajunsuri. Pe de alta parte, aplicatia in sine nu ofera control 100% utilizatorului asa cum ar trebui, astfel incat sa nu fie nevoie sa apeleze la partea de "suport". E un proiect ambitios, si cu potential. Ideea e buna, dar implementarea lasa de dorit. Mai e muuult de lucru, si...momentan eu nu pot sa-l recomand.

Pentru ca am in zona viteza f buna la orange am reusit sa inlocuiesc fibra de la digi cu yoxo si am viteza de 200Mbps down si 40Mbps up. La digi nu scoteam decat 60Mbps down si up. Recomand sa incercati sa treceti pe yoxo si acasa. Face fata si e si mai ieftin ca fibra de la digi.

Florin725
Florin725

Florin725

User level
Nivel
1
147 / 750
puncte
Custom field 2
Florin725

Asta e ca aia cu "si marmota invelea ciocolata in staniol".

Nu ai cum sa compari fibra optica de la Digi cu yoxo 4G.
Probabil ca ai tu vreun router de la ei, cel oferit gratuit care nu stie wifi AC, si ca nu ai un router decent cu standard AC in casa, dar banuiesc ca astea-s problemele tale.

Anunta-ne cand o sa ai nevoie de wifi si interconectare intre device-urile din casa.

Ori esti total atehnic si nu intelegi ce inseamna fibra, routerul AC sau AX, frecvente de conectare de 2.4Ghz sau 5Ghz, terminal compatibil si asa mai departe, ori ceva nu este pur si simplu configurat sau pornit.

Fara suparare, dar ce ai spus anterior este o gogomanie, fie din nestiinta, fie la misto.

Eu am pus inclusiv la tara fibra de la Digi si pot sa spun ca pe fir am 900Mbps, pe wifi cu iPhone am 600-700Mbps.

Cauta un forum dedicat si lumineaza-te putin inainte de a face afirmatii care tin, cel mai probabil, de lipsa de informatii tehnice pe care le-ai avea.

Varianta YOXO face fata la un procent rezonabil de useri de fibra digi care nu prea folosesc netul la viteze prea mari si sunt mai degraba interesati de combinarea pachetului voce si net mobil. Sunt sigur ca exista useri ca si mine interesati de varianta asta si care in timp vor sustine proiectul YOXO. De aceea a si aparut pe piata ca o nisa dar care ofera un produs aparte.Vieza f mare de pe fibra deocamdata e ca si masina cu 100 de roti, sau o casa cu 100 de camere. Unii useri au nevoie de mai putin la costuri mai mici.

Florin725
Florin725

Florin725

User level
Nivel
1
147 / 750
puncte
Custom field 2
Florin725

Ai un raspuns tipic de angajat...
plus ca suntem aproape de offtopic.
Si sa fi fost yoxo o alternativa, prin absurd, tot nu poti interconecta device-uri, etc.

Iar cand e vorba de costuri mici, DIGI are 15-17ron la Internet in Rural, are si TV pe fibra, la vreo 23 Ron, preturi pe care nu ai cum sa le gasesti mai bune in alta parte.

Yoxo este un abonament/prepay struto-camila, fara un suport adecvat (adica inexistent), este imatur din toate punctele de vedere.

Iar pledoaria ta cum ca Yoxo ar fi bun pentru cei care nu au nevoie de prea mult, miroase a angajat de la cativa Ghz distanta.

Adica daca aveai ipotetic 60Mbps la Digi, cu ce te ajuta ipotetic 200Mbps la yoxo?
Ca doar nu ai nevoie de viteza, nu?

Si daca ai mai multe mobile, o tableta, un TV smart, un mic aspirator smart, un purificator de aer, orice alt device care are nevoie de wifi, ce faci?

Le "spui" ca yoxo e ieftin si atat?

Apropo, sunteti platiti sa faceti reclama mascata?

Asta este "comunitatea orange?" O echipa de reclama mascata?

Nu sunt plătit de Orange și sunt de 1 an f mulțumit de YOXO. Cum ai dreptul sa fii sarcastic fata de YOXO nu înțeleg de ce alții nu au voie sa fie sarcastic fata de digi. Dacă ție îți place digi excelent, mie îmi place YOXO. De ce nu poți accepta alta părere. Chiar dacă pare altceva. Ai familie, ai copii. Cum le faci lor fata? Nu ar strica un curs de comunicare. Nu stai bine cu tot ifonu și viteza de net de la Digi.

Florin725
Florin725

Florin725

User level
Nivel
1
147 / 750
puncte
Custom field 2
Florin725

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!