Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Telefon blocat la H+ in zonă de 4G+

Salut!
Dețin un OnePlus Nord CE 5G cu o cartelă prepay și de luni dimineață datele mobile stau conectate doar la H+, in condițiile in care timp de 6 luni am avut 4G/4G+, fără probleme. Nu mai funcționează nici apelul HD, nici VoLTE, nici VoWiFi, nici LTE. Viteza de Internet este, considerabil, mai mică.
Am încercat:
• restartat telefonul
• reintrodus cartela
• am format *#*#4636#*#* și l-am setat pe LTE only
• am verificat să fie setat pe 2G/3G/4G/5G (Automat)
• am introdus cartela într-un telefon care prindea 4G+ și tot H+ arăta
• am schimbat cartela la Orange
• am introdus iar cartela în alt telefon și tot în H+ rămânea
• cam tot ce am găsit până acum pe comunitatea Orange

Am o opțiune activă de când exista Orange Young de 6 euro, dacă ajută.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

  • incearca la relatii cu clientii 300 sa vada ce este cu numarul tau de sta in gprs -
  • din ce ai descris tu problema este "in centrala" ...
  • p.s - foarte buna descrierea ta +1

@neneasmi: Bun venit în Comunitatea Orange. Din cele descrise de tine și mai ales din proba facută cu un alt telefon, fie este o problemă la SIM (slabe șanse), dar mai sigur este ceva referitor la planul tarifar existent, iar aceasta se poate verifica doar de către un consultant / angajat Orange. Mai repede îi contactezi fie pe CHAT Djingo, fie prin apel la 300.
Revino cu feedback și în Comunitate să ne scrii cum ți s-a rezolvat sesizarea. Numai bine.

FLo1
FLo1

FLo1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo1

Salut!
Mai mult ca sigur este o problemă pe contul tau și trebuie să ți se dea o resetare din centrala sau ceva de genul. Dacă face la fel și în alt telefon, este clar că e de la ei. Asta în cazul în care nu sunt probleme cu rețeaua in zona ta. Verifică și la alte persoane din zonă dacă întâmpină ceva asemănător mai întâi și după aceea, dacă la ceilalți nu sunt probleme, poți contacta Serviciul Clienți.
Succes!

Altfel spus, telefonul tau sta in 3G.

Daca l-ai setat pe LTE Only, si nu ai semnal 4G (LTE), in mod normal, ar trebui sa nu ai semnal deloc. Cel mai bine ar fi sa il lasi pe 2G/3G/4G. 5G nu vei avea oricum la Orange, pe prepaid, intrucat serviciul e momentan disponibil doar abonamentelor de min 15 Euro.

Daca si in alt telefon face la fel, imi suna a problema pe cont, sau generala in toata zona.
Optiunea este de 6Euro, deci intra in conditia pentru 4G.

Ca sa testam ipoteza cu problema de pe cont, ar trebui vazut daca alte persoane au 4G in zona respectiva. Eventual, daca e cineva apropiat, incercat cu SIM-ul persoanei respective in tel tau, astfel incat sa excludem telefonul din lista de variabile care ar putea cauza problema asta.

VoLTE si datele mobile pe LTE nu vor merge atata timp cat telefonul nu-si ia semnal 4G. Cat despre VoWIFI, teoretic ar trebui sa mearga (cu conditia, evident, sa ai serviciul activat, telefonul compatibil, si sa fii conectat la o retea WiFi).

Din moment ce serviciile de mai sus au mers pana acum...tind sa cred ca e o problema (probabil generala, in zona respectiva) de semnal. Saaau...ceva pe contul tau.
Cand ai fost la Orange pentru schimbarea SIM-ului, era la un shop din zona? Persoanele de acolo aveau serviciile 4G functionale? Daca da, problema e pe contul tau. Daca nu, probabil generala pe zona respectiva.
Daca shop-ul respectiv era in alta zona, o sa avem nevoie de cineva din aceeasi zona, cu care sa poti confirma daca serviciile 4G functioneaza.

Ok, inseamna ca era o problema pe cont. :) Personal, as fi ramas la Prepaid. Dar...tu stii mai bine. Sa fie intr-un ceas bun (cu quartz, mecanic, electronic, smart, de care vrei tu), si sa te bucuri de el. :)

Exact asta fac acum ACESTIA de la orange cu abonamentele de 5 euro de la telekom CU NET NELIMITAT si minute nationale nelimitate cand m-au trecut o fost cateva zile VoLTE activ si surpriza o mergea 4 G de cateva zile cand sunam trecea in 3 G H + ... acum de 2 zile si jumatate stau cu telefonul blocat si nu dau nici un semn de a REZOLVA problema ... 8 - 9 telefoane la 1930 si 300 NERVI MAXIM pana sa primesc un raspuns pertinent ba ti se mai inchide si telefonul in nas ...

INCA stau si astept sa ma sune de vreo 55 de ore ... oare cand or suna ???

Inca stau cu el suspendat nu pot nici suna nici sa fiu sunat doar cica sa sun la 1930 sa aflu cum sa il activez si doar nervi maxim si sa stept sa ma contacteze ei cica ...

Daca nu se vor respecta contractele de 5 euro de pe TELEKOM sa aiba acces la 4 G vor urma o multime de procese pe care cu siguranta le vor pierde .

Nu eu am cerut sa trec la ORANGE ... EU am avut un contract cu TELEKOM m-ai preluat RESPECTAL !!!

In zona unde stau 95 % din timp CEL MAI bun SEMNAL era TELEKOM, PLUS ca erau si cei mai IEFTINI ... minute nationale nelimitat si net nelimitat care mergea STRUNA in zona mea la 5 EURO ... e drept ca pe relee aglomerate mai scartia da era acceptabil !!! CU 15 euro aveam 3 ABONAMENTE full minute si net NATIONAL in 4 G nu cu 15 euro 1 abonament ...

Raspuns de la secretarii de la tehnic ... nu a fost semnal 4 G cand a fost trecut si din cauza aceasta sunt probleme !!!

Si telefonul a functionat vreo 7 - 10 zile in 4G in orange ... iti vine sa ii tragi in secunda aia in teapa cand incearca sa te MINTA pe fata !

Chiar sunt curios daca o sa respecte contractele de 6 sau 7 euro care erau de fapt reduse la 5 euro fara abonament care majoritatea asa erau la telekom cu full minute si net in 4 G ... ca vad ca se IMPUTE BRANZA la numaru unu mondialu pe romanica si nu mai respecta ce o semnat si preluat !

Lordul
Lordul

Lordul

User level
Nivel
1
660 / 750
puncte
Custom field 2
Lordul

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!