Întrebare cu răspuns(uri)

De ce îmi expira minutele și mesajele și de ce îmi rămân datele în continuare?

Mi-am încărcat telefonul cu 5 Euro în 3 ianuarie. Am plătit cu cardul, și totul a fost bine și a mers pana în data de azi, 18 ianuarie. A mers pana acum câteva minute când am încercat sa sun pe cineva și a intrat automat robotul spunându-mi sa aflu detalii despre credit. Nu am sunat în străinătate, nu prea am vorbit la telefon, tot ce am folosit mai mult au fost datele mobile care în continuare merg. Așa am pățit și în luna decembrie a anului trecut după ceva timp de utilizare, minutele și mesajele mi le-au luat dar internetul mi-a rămas. E a doua luna consecutiv când mi se întâmplă asta și este deranjant! Are cineva idee de ce îmi expira minutele și mesajele înainte de a se face o lună cum e normal? Și de ce îmi rămân datele în continuare?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Florentina: Bun venit în Comunitatea Orange. Din cele descrise de tine se pare că ai încărcat cu un minim de 5 euro credit (nu opțiune cu resurse), ai utilizat o perioadă (scurtă din păcate) creditul încărcat pentru minute/SMS, iar partea de internet a fost utilizată din bonusul primit la reîncărcare. Probabil încă acel bonus de date mobile mai există, însă creditul este consumat. Din acest motiv nu mai poți apela/trimite SMS, dar având traficul de date mobile încă valabil timp de 30 de zile, acesta va putea fi consumat până la terminarea perioadei de valabilitate sau a volumului de trafic inclus (oferit).

Cel mai bine și elocvent este dacă poți reveni cu un screenshot (o captură de ecran) cu datele referitoare la resursele existente pe contul tău. Nu uita să ștergi eventuale date personale (ex: număr de telefon).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Ai incarcat cu optiune sau credit?
Era bine daca prima data cand ai patit asta, incercai sa iei legatura cu un consultant, pentru ca putea sa-ti verifice contul de client si vedea mai exact de ce nu mai poti suna.

@Florentina: Bun venit în Comunitatea Orange. Din cele descrise de tine se pare că ai încărcat cu un minim de 5 euro credit (nu opțiune cu resurse), ai utilizat o perioadă (scurtă din păcate) creditul încărcat pentru minute/SMS, iar partea de internet a fost utilizată din bonusul primit la reîncărcare. Probabil încă acel bonus de date mobile mai există, însă creditul este consumat. Din acest motiv nu mai poți apela/trimite SMS, dar având traficul de date mobile încă valabil timp de 30 de zile, acesta va putea fi consumat până la terminarea perioadei de valabilitate sau a volumului de trafic inclus (oferit).

Cel mai bine și elocvent este dacă poți reveni cu un screenshot (o captură de ecran) cu datele referitoare la resursele existente pe contul tău. Nu uita să ștergi eventuale date personale (ex: număr de telefon).

Probabil ai incarcat cu credit de 5 euro, pentru ca la optiune minute si internet ar fi trebuit sa ai 1000 de minute sau sms nationale, care la "nu prea am vorbit la telefon" ar fi trebuit sa tina toata luna. Fii atenta cum incarci, data viitoare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!