Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am apăsat din greseala pe butonul cumpara al unui smartphone la abonament si nu m-a dus la fereastra de total si plasarea comenzii. Am fost redirecționat in fereastra de intrare in magazinul online . COMANDA A FOST PLASATA SAU A FOST O EROARE?
Salut!
Ca sa cumperi trebuie sa alegi adresa de livrare, varianta de plata si primesti mail cu informatii despre prelungire abonament si produse cumparate. Daca doar apesi cumparare nu si plasare/trimitere comanda, produsul nu a fost cumparat.
In partea de sus a cosului se pot vedea pasii
Pasul 1: Detalii comanda
Pasul 2: Transport și plată
Pasul 3: Confirma comanda
Daca nu i-ai facut, n-ai facut nici achizitia..
Alte răspunsuri
Salut!
Ca sa cumperi trebuie sa alegi adresa de livrare, varianta de plata si primesti mail cu informatii despre prelungire abonament si produse cumparate. Daca doar apesi cumparare nu si plasare/trimitere comanda, produsul nu a fost cumparat.
In partea de sus a cosului se pot vedea pasii
Pasul 1: Detalii comanda
Pasul 2: Transport și plată
Pasul 3: Confirma comanda
Daca nu i-ai facut, n-ai facut nici achizitia..
Comanda este confirmata abia dupa ce oferi adresa de livrare fi modalitatea de plata (adica la pasul 3). Tu abia ai fost redirectionat la Pasul 1 ("confirmarea produsului" de care erai interesat).
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.