Întrebare cu răspuns(uri)

De câteva zile nu mai îmi merge aplicația My Orange pe telefon

Reâncărcare cartele. rebuie sa fac ceva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Bun venit in Comunitate, Go!!!
Daca e vorba de aplicatia My Orange, sunt mai multe topice deschise pe tema asta.
Aici e unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2867313-merge-aplicatia-my-orange
Pe scurt, actualizeaza aplicatia, verifica si conexiunea la internet. Daca nici asa nu merge, dezintaleaza/instaleaza aplicatia si restarteaza telefonul.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (3)

50%

3 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit in Comunitate, Go!!!
Daca e vorba de aplicatia My Orange, sunt mai multe topice deschise pe tema asta.
Aici e unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2867313-merge-aplicatia-my-orange
Pe scurt, actualizeaza aplicatia, verifica si conexiunea la internet. Daca nici asa nu merge, dezintaleaza/instaleaza aplicatia si restarteaza telefonul.

La toate cele descrise de delfinas, se adaugă cardul de plata, care tre sa fie plin:). Și dacă nici asa nu merge, asigurate ca poti reseta parola la my orange si fa-o.

@Go, ne spui, te rog, ce anume se întâmplă? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea? Te așteptăm cu mai multe detalii. Încearcă și o reinstalare a aplicației și spune-ne dacă funcționează.

Salut, asigura-te ca ai spatiu pe telefon incat aplicatia sa poata rula, telefonul e un fel de Mini-pc , care asa ca un pc cu sistem de operare are nevoie de spatiu pe discul C ca sa poata rula aplicatii..

Ideea este ca sa te asiguri ca nu ai telefonul plin, sa actualizezi aplicatia din Magazin Play, o dezinstalare si o reinstalare ar ajuta, dar inainte de dezinstalare la detalii Aplicatie My orange , ar fi util Stergere Memorie Cache, si Stergere Date aplicatie apoi reinstalare, sunt convins 100% ca va merge si te va ajuta raspunsul meu .

Aplicatia in mod normal este functionala ! Te rog revino cu un comment in care sa imi spui daca te-am ajutat @Go . Daca tu consideri ca ti-am oferit ajutorul cautat te rog marcheaza raspunsul meu ca fiind solutia potrivita pentru tine.
Multumesc,
Adrian.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!