Întrebare fară răspuns

Reziliere contract Internet și TV

Bună, în urmă cu 2 zile întreg blocul în care locuiesc a rămas fără serviciile Orange din cauză că acestea nu au mai semnat contractul cu dezvoltatorul pentru închirierea infrastructurii. Orange a ales sa încheie contracte cu locatarii blocului fără acest contract, iar acum ne regăsim în situația în care dezvoltatorul nu le mai oferă acces la infrastructura și noi nu mai avem acces la serviciile pentru care plătim. Întrebarea mea este dacă pot rezilia contractul pe motivul de nefunctionalitate fără a plăti taxe de reziliere având în vedere ca nu este vina mea. Țin sa menționez ca abonamentul este făcut pe 24 de luni dintre care au trecut 4 luni de la închiderea contractului. Mulțumesc anticipat!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Am sunat și acestea nu ma lasa sa reziliez, îmi tot spun ca o sa se rezolve doar ca nu mi se spune în cât timp. Și ca trebuie sa plătesc dacă vreau sa reziliez chiar dacă eu de mai bine de 48 de ore nu am serviciile Orange.

Trimite o solicitare la adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro in care sa le explici situația. Cererea de reziliere tot la acea adresa de mail trebuie sa o trimiți, cu 30 de zile înainte de rezilierea efectivă.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Incearca sa comunici si pe email. Solicita cel putin suspendarea platii abonamentului ptr aceasta perioada de nefunctionalitate. Daca nu se rezolva intr-un timp scurt, incearca si o plangere la opc, dar numai dupa ce ai un raspuns scris.

Și eu zic să insiști pe mai multe căi, la serviciul.clirnti@orange.ro, la 300, pe Chat Djingo, pentru că trebuie să ți se dea o soluție, mai ales că sunteți clienți de bună credință.

Alina, bun venit in Comunitate!!!
Nefericita situatia voastra! Vinovat, in primul rand, e dezvoltatorul. De ce neaparat sa fie el de acord? Cine e proprietarul apartamentelor? Dezvoltatorul vrea si el niste banuti, mititelul... Contractul e intre titular si provider, nu intre dezvoltator si provider. Da, poate ca Orange foloseste ceva infrastructura facuta de dezvoltator, dar aia e platita deja de voi. Inseamna ca dezvoltatorul lasa doar firmele de internet/TV/telefonie agreate de el, ceea ce nu e corect fata de cei care si-au cumparat case acolo.
Aveti o alternativa, o alta firma care poate sa preia rapid? Daca nu, degeaba reziliati contractul. Puteti face o solicitare comuna ca, pe perioada acestei situatii, sa nu platiti serviciile, pe care oricum nu le puteti folosi.
Oricum, nu exista taxa de rezilere, doar ca te pot pune sa platesti eventualele reduceri pe care le-ai primit la incheierea contractului, inmultite cu cate luni mai aveai pana la iesirea din perioada contractuala.

@delfinas: durează de la 6 la 12 luni până să ai contractul tău de energie electrică sau gaze, atunci când te "muți" într-un imobil nou construit. Până atunci ești la mila dezvoltatorului. Și asta dacă faci demersurile necesare și nu... dormi. Deci partea de servicii adiționale gen fibră TV-internet e chilipir, dar depinde de un acord majoritar al proprietarilor din imobil, care nu sunt majoritari la... început și depind de dezvoltator. Acesta va dispărea definitiv doar când finalizează toate lucrările exterioare și alte amenajări garantate prin contract.

@Alina: Decidentul în relația cu Orange ești TU. Pe Orange dacă-l rogi frumos vei avea un refuz. Transmite-i decizia luată și în 30 de zile vă despărțiți amiabil. Altfel, Orange dacă ține la client, nu are decât să asigure servicii 4G până la remedierea situației pe care să o clarifice cu acel dezvoltator.
Succes.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!