Întrebare fară răspuns

De ce nu îmi funcționează aplicația my orange în Irlanda?!

De 2 săptămâni tot încerc sa întru pe aplicație și nu pot și nici factura nu pot da o plătesc deoarece eu sunt în Irlanda ...ce sa fac și cum sa procedez ?!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ionela, bun venit in Comunitate!!!

In mod normal, daca aplicatia e actualizata si tot face probleme, ti-as recomanda sa o dezinstalezi si sa o reinstalezi, dar fiind in afara tarii s-ar putea sa nu mearga sa o reinstalezi.
Asa ca sa rezolvam mai putin dureros, intri in Setarile telefonului, la Aplicatii: Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Ii dai un restart la telefon si ar trebui ca aplicatia sa-si revina. Asa am facut eu cand am avut probleme cu aplicatia.
Poti plati factura si din My Orange - varianta desktop/browser.
In rest, iti merg serviciile Orange (net, telefonie)?

Salut,

Ce anume se intampla cand deschizi aplicatia? Ai o eroare? Internetul functioneaza ok in alte aplicatii? Poti sa atasezi o captura de ecran?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

@Ionela Dumitru, aplicația este funcțională. Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!