anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu îmi funcționează aplicația my orange în Irlanda?!

Ionela_Dumitru
Începător
De 2 săptămâni tot încerc sa întru pe aplicație și nu pot și nici factura nu pot da o plătesc deoarece eu sunt în Irlanda ...ce sa fac și cum sa procedez ?!
4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember
Ionela, bun venit in Comunitate!!! In mod normal, daca aplicatia e actualizata si tot face probleme, ti-as recomanda sa o dezinstalezi si sa o reinstalezi, dar fiind in afara tarii s-ar putea sa nu mearga sa o reinstalezi. Asa ca sa rezolvam mai putin dureros, intri in Setarile telefonului, la Aplicatii: Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Ii dai un restart la telefon si ar trebui ca aplicatia sa-si revina. Asa am facut eu cand am avut probleme cu aplicatia. Poti plati factura si din My Orange - varianta desktop/browser. In rest, iti merg serviciile Orange (net, telefonie)?

Viocat
Senior certificat
Incearca sa deschizi aplicatia fara locatie activata, poate merge asa.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Salut, Ce anume se intampla cand deschizi aplicatia? Ai o eroare? Internetul functioneaza ok in alte aplicatii? Poti sa atasezi o captura de ecran?
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Ionela Dumitru, aplicația este funcțională. Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.