Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De 2 săptămâni tot încerc sa întru pe aplicație și nu pot și nici factura nu pot da o plătesc deoarece eu sunt în Irlanda ...ce sa fac și cum sa procedez ?!
Răspunsuri
Ionela, bun venit in Comunitate!!!
In mod normal, daca aplicatia e actualizata si tot face probleme, ti-as recomanda sa o dezinstalezi si sa o reinstalezi, dar fiind in afara tarii s-ar putea sa nu mearga sa o reinstalezi.
Asa ca sa rezolvam mai putin dureros, intri in Setarile telefonului, la Aplicatii: Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Ii dai un restart la telefon si ar trebui ca aplicatia sa-si revina. Asa am facut eu cand am avut probleme cu aplicatia.
Poti plati factura si din My Orange - varianta desktop/browser.
In rest, iti merg serviciile Orange (net, telefonie)?
Incearca sa deschizi aplicatia fara locatie activata, poate merge asa.
Salut,
Ce anume se intampla cand deschizi aplicatia? Ai o eroare? Internetul functioneaza ok in alte aplicatii? Poti sa atasezi o captura de ecran?
@Ionela Dumitru, aplicația este funcțională. Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
DanielaH a răspuns
arsradu a răspuns
Viocat a răspuns
delfinas a răspuns
Ionela Dumitru a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.