Întrebare fară răspuns

Ce fac dacă în zona de domiciliu am semnal foooaarte slab?

Problema cu lipsa semnalului în zona mea durează de ani de zile. Ce e de făcut dacă vreau să plec de la Orange desi am abonament la ei? Pot rezilia contractul? Dacă da, cum?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

De vrei sa pleci de la Orange? Alte rețele au semnal in zona ta? Ai verificat asta? Poate fi doar din cauza construcției si semnalul sa fie la fel de prost si in alte rețele. Îți spun din proprie experiență ca daca ies afara din casa sau stau la geam am semnal.

Carmen, bun venit in Comunitate!!!
Despre ce zona vorbesti? Ai mai facut sesizari pe tema asta?
Ar fi bine sa faci un test de viteza, sa faci o captura de ecran si sa o postezi aici, ca sa intelegem ce inseamna semnal f slab.
Esti inca in perioada contractuala?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Apel la 300, detaliezi situatia si ar trebui sa poti sa reziliezi fara nicio problema.

Cu toate astea, iti recomand sa testezi si semnalul celorlalti operatori (poti sa iei o cartela prepaid de exemplu, sau poate te poate ajuta o cunostinta). Nu de alta, dar sa nu te trezesti ca ai semnal la fel de slab sau si mai slab la ceilalti.

De asemenea, pentru probleme de semnal, poti incerca trecerea telefonului pe 3G (in general ai semnal mai bun, dar viteza mult mai mica la internet) sau/si VoWiFi daca telefonul suporta functia asta si ai acces la WiFi.

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Bună @Carmen DB,

Poți să faci o sesizare scrisă la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro, în care să le trimiți poze cu semnalul prost și teste de viteze din care să reiasă că serviciile sunt nefuncționale sau slab funcționale și le spui că dacă nu remediază problemele de acoperire, dorești rezilierea serviciului/ serviciilor respective. Dar înainte este bine să verifici și pe alte dispozitive, pentru a nu fi ale tale cu probleme. Așa cum ți s-a mai spus, verifică și semnalul la alți operatori înainte, pentru a vedea dacă aceea stau mai bine, ca să nu te complici și mai tare ulterior.
Succes!

Intreba si alti orange din proximitate daca au probleme cu semnalul. Daca da, ia o cartela prepay la concurenta si verifica cum se prezinta semnalul in zona respectiva si deabia apoi ajungi la renuntare. Ce ai asteptat atata vreme?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!