Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Dublare solicitare alimentare card orange money din ing

De cate ori incerc sa alimentez cardul om din contul ing imi apare in ing app solicitarea cu aceeasi suma dar de 2 ori. Tot timpul ma intreaba ing daca accept si a doua solicitare. La bcr am si nu e aceeasi situatie. A mai patit cineva?

Si eu fac alimentare OM din ING (cu cardul atasat in OM) dar nu am avut problema asta.
Am testat mai devreme o alimentare si totul a fost ok, pe ambele parti.

Folosesti un Android sau iOS? Eu am testat pe Android, ca idee.
Oricare ar fi, recomand eventual o reinstalare a aplicatiilor OM si ING Homebank.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu am facut mereu alimentarile prin virament.. ce-i drept, dureaza o ora si jumatate pana apar banii in OM, dar, n-am avut surprize pana acum..
Am avut o surpriza cu o plata facuta la un POS, care s-a dublat, dar, am vorbit cu un consultant si s-a rezolvat..
Cu cei de la ing ai incercat sa vorbesti, sa vezi de ce se intampla asta? Poate are nevoie aplicatia de un update.

Dacă situația apare în aplicația celor de la ING, lor trebuie să te adresezi. Este posibil să fie o problemă cu aplicația lor

Atunci, e foarte posibil, daca vorbesti cu un consultant pe chat-ul OM, si-i spui ca situatia asta a aparut odata cu problemele de la OM, sa-ti spuna sa reinstalezi aplicatia si, abia dupa, daca situatia persista, sa se face verificari suplimentare..
Daca nu a mai intalnit nimeni situatia, poti face si asta, inainte de a-i contacta, ca sa fii cu un pas in fata..

Si eu fac alimentare OM din ING (cu cardul atasat in OM) dar nu am avut problema asta.
Am testat mai devreme o alimentare si totul a fost ok, pe ambele parti.

Folosesti un Android sau iOS? Eu am testat pe Android, ca idee.
Oricare ar fi, recomand eventual o reinstalare a aplicatiilor OM si ING Homebank.

Salutare!

Eu fac alimentarea din BRD, dar nu am întâmpinat niciodată așa ceva. Ai încercat să reinstalezi aplicația băncii? Nu știu dacă ajută, dar cine știe! Pe android folosesc aplicația!

@Viocat, am făcut și eu acum o alimentare, tot din ING în Orange Money și n-am întâmpinat situația descrisă de tine. Ai încercat să faci ce ți-au recomandat ceilalți membri (dezinstalare/ reinstalare aplicații)? Te așteptăm să revii cu feedback.

@Viocat, mă bucur că s-a rezolvat și mulțumesc pentru marcarea soluției. Vom alege totuși răspunsul lui arsradu pentru că a fost primul care a testat și a recomandat reinstalarea aplicațiilor.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!