Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
De cate ori incerc sa alimentez cardul om din contul ing imi apare in ing app solicitarea cu aceeasi suma dar de 2 ori. Tot timpul ma intreaba ing daca accept si a doua solicitare. La bcr am si nu e aceeasi situatie. A mai patit cineva?
Si eu fac alimentare OM din ING (cu cardul atasat in OM) dar nu am avut problema asta.
Am testat mai devreme o alimentare si totul a fost ok, pe ambele parti.
Folosesti un Android sau iOS? Eu am testat pe Android, ca idee.
Oricare ar fi, recomand eventual o reinstalare a aplicatiilor OM si ING Homebank.
Alte răspunsuri
Eu am facut mereu alimentarile prin virament.. ce-i drept, dureaza o ora si jumatate pana apar banii in OM, dar, n-am avut surprize pana acum..
Am avut o surpriza cu o plata facuta la un POS, care s-a dublat, dar, am vorbit cu un consultant si s-a rezolvat..
Cu cei de la ing ai incercat sa vorbesti, sa vezi de ce se intampla asta? Poate are nevoie aplicatia de un update.
Ambele sunt updatate si om si ing. Situatia a aparut dupa ce au aparut problemele cu logarea de luna aceasta la om
Dacă situația apare în aplicația celor de la ING, lor trebuie să te adresezi. Este posibil să fie o problemă cu aplicația lor
Atunci, e foarte posibil, daca vorbesti cu un consultant pe chat-ul OM, si-i spui ca situatia asta a aparut odata cu problemele de la OM, sa-ti spuna sa reinstalezi aplicatia si, abia dupa, daca situatia persista, sa se face verificari suplimentare..
Daca nu a mai intalnit nimeni situatia, poti face si asta, inainte de a-i contacta, ca sa fii cu un pas in fata..
Si eu fac alimentare OM din ING (cu cardul atasat in OM) dar nu am avut problema asta.
Am testat mai devreme o alimentare si totul a fost ok, pe ambele parti.
Folosesti un Android sau iOS? Eu am testat pe Android, ca idee.
Oricare ar fi, recomand eventual o reinstalare a aplicatiilor OM si ING Homebank.
Salutare!
Eu fac alimentarea din BRD, dar nu am întâmpinat niciodată așa ceva. Ai încercat să reinstalezi aplicația băncii? Nu știu dacă ajută, dar cine știe! Pe android folosesc aplicația!
@Viocat, am făcut și eu acum o alimentare, tot din ING în Orange Money și n-am întâmpinat situația descrisă de tine. Ai încercat să faci ce ți-au recomandat ceilalți membri (dezinstalare/ reinstalare aplicații)? Te așteptăm să revii cu feedback.
Android am si eu. O sa le dau reinstalare la ambele.
Reinstalat intai ing. Incercare, dublat, anulare ambele solicitari. Reinstalare om, incercare succes o singura solicitare
Concluzia: posibil bug in aplicatia OM.
@Viocat, mă bucur că s-a rezolvat și mulțumesc pentru marcarea soluției. Vom alege totuși răspunsul lui arsradu pentru că a fost primul care a testat și a recomandat reinstalarea aplicațiilor.
DanielaH a răspuns
arsradu a fost desemnat cel mai bun respondent
arsradu a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Viocat a răspuns
Viocat a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
arsradu a răspuns
Jay a răspuns
svetalex a răspuns
Viocat a răspuns
Jay a răspuns
Viocat a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.