anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Dublare solicitare alimentare card orange money din ing

Viocat
Senior certificat
De cate ori incerc sa alimentez cardul om din contul ing imi apare in ing app solicitarea cu aceeasi suma dar de 2 ori. Tot timpul ma intreaba ing daca accept si a doua solicitare. La bcr am si nu e aceeasi situatie. A mai patit cineva?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Si eu fac alimentare OM din ING (cu cardul atasat in OM) dar nu am avut problema asta. Am testat mai devreme o alimentare si totul a fost ok, pe ambele parti. Folosesti un Android sau iOS? Eu am testat pe Android, ca idee. Oricare ar fi, recomand eventual o reinstalare a aplicatiilor OM si ING Homebank.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Jay
Campion certificat
Eu am facut mereu alimentarile prin virament.. ce-i drept, dureaza o ora si jumatate pana apar banii in OM, dar, n-am avut surprize pana acum.. Am avut o surpriza cu o plata facuta la un POS, care s-a dublat, dar, am vorbit cu un consultant si s-a rezolvat.. Cu cei de la ing ai incercat sa vorbesti, sa vezi de ce se intampla asta? Poate are nevoie aplicatia de un update.

Viocat
Senior certificat
Ambele sunt updatate si om si ing. Situatia a aparut dupa ce au aparut problemele cu logarea de luna aceasta la om

svetalex
Senior certificat
Dacă situația apare în aplicația celor de la ING, lor trebuie să te adresezi. Este posibil să fie o problemă cu aplicația lor

Jay
Campion certificat
Atunci, e foarte posibil, daca vorbesti cu un consultant pe chat-ul OM, si-i spui ca situatia asta a aparut odata cu problemele de la OM, sa-ti spuna sa reinstalezi aplicatia si, abia dupa, daca situatia persista, sa se face verificari suplimentare.. Daca nu a mai intalnit nimeni situatia, poti face si asta, inainte de a-i contacta, ca sa fii cu un pas in fata..

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Si eu fac alimentare OM din ING (cu cardul atasat in OM) dar nu am avut problema asta. Am testat mai devreme o alimentare si totul a fost ok, pe ambele parti. Folosesti un Android sau iOS? Eu am testat pe Android, ca idee. Oricare ar fi, recomand eventual o reinstalare a aplicatiilor OM si ING Homebank.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Eu fac alimentarea din BRD, dar nu am întâmpinat niciodată așa ceva. Ai încercat să reinstalezi aplicația băncii? Nu știu dacă ajută, dar cine știe! Pe android folosesc aplicația!

DanielaH
Moderator
@Viocat, am făcut și eu acum o alimentare, tot din ING în Orange Money și n-am întâmpinat situația descrisă de tine. Ai încercat să faci ce ți-au recomandat ceilalți membri (dezinstalare/ reinstalare aplicații)? Te așteptăm să revii cu feedback.

Viocat
Senior certificat
Android am si eu. O sa le dau reinstalare la ambele.

Viocat
Senior certificat
Reinstalat intai ing. Incercare, dublat, anulare ambele solicitari. Reinstalare om, incercare succes o singura solicitare

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Concluzia: posibil bug in aplicatia OM.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Viocat, mă bucur că s-a rezolvat și mulțumesc pentru marcarea soluției. Vom alege totuși răspunsul lui arsradu pentru că a fost primul care a testat și a recomandat reinstalarea aplicațiilor.