Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna de ce nu pot încărca tel
Răspunsuri
Salut!
Pot fi mai multe motive pentru asta..
S-a deteriorat încărcătorul, cablul, mufa de la telefon.. este oprit curentul, poate nu merge priza..
Pentru a exclude o parte dintre ele, încearcă sa muti telefonul in alta priza, sa folosești alt încărcător, sa folosești încărcătorul pentru a incarca alt telefon, sa vezi daca pe acela îl incarca..
Nu-ți apare nimic pe ecran? O atenționare ca nu este în regula ceva..
Dacă excluzi ce am menționat deja, alta idee nu-mi vine, probabil va trebui sa mergi cu el în service..
Toate sunt in regula imi spune că date incomplete
Te referi la încărcarea bateriei telefonului, sau la încărcarea cartelei cu opțiune / credit?..
@Danila Maria, bun venit în Comunitate!
Așa cum recomandă și ceilalți membri, mai în glumă, mai în serios :), te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta ca să-ți putem oferi răsunsuri și sfaturi. Suntem aici ca să te ajutăm.
Bună@Maria,
Probabil că e o problemă la mufa de încărcare a telefonului, dar pot fi probleme și cu încărcătorul sau bateria telefonului.
Trebuie să le iei prin excludere ca să îți dai seama.
Baftă!
Daca incarci de pe mufa usb pc, da pe mesajul usb in telefon si selecteaza doar incarcare nu transfer de date
Prin ce metoda ati incercat incarcarea? Poate ca nu e bifat ceva...completat ceva ( o rubrica)...
Vad ca toti incearca sa ofere solutii privind incarcarea acumulatorului, dar ceva imi spune ca e vorba de incarcarea cu credit
Pana nu intervine initiatoarea cu explicatii si detalii, fiecare intelege ce poate. Jay a intrebat-o daca e vb de baterie sau reincarcare prepay, dar nu a primit raspuns. Daca Maria tace, asta e, caz inchis (temporar).
Ne poți oferi mai multe detalii?
Bugnar Tudor a răspuns
delfinas a răspuns
dragonuroshu a răspuns
blue65 a răspuns
Viocat a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
mihai_13 a răspuns
Jay a răspuns
Danila Maria a răspuns
Jay a răspuns
Danila Maria a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.