Întrebare cu răspuns(uri)

Digi -> Yoxo

Salut,
1. Am văzut ca odată portat la YOXO nu se mai poate reveni la ce am avut înainte, corect?
2. Dacă portarea se face din aplicație, mai am vreo treaba cu operatorul? Cine îl înștiințează? YOXO? Sau e de alergat cu hârțoage?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Ne bucuram ca ai primit raspuns rapid.
Doar cateva clarificari pentru a fi de folos si altor utilizatori:
1. dupa ce ai portat numarul pe YOXO, poti sa revii cu numarul inapoi in reteaua initiala; pentru a putea face acest lucru este necesar sa soliciti inchiderea abonamentului YOXO, trecand pe cartela PrePay Orange, iar ulterior sa portezi numarul in reteaua dorita
2. referitor la instiintarea operatorului, furnizorul acceptor este cel care transmite cererea de portare catre furnizorul donor, exclusiv prin sistemul electronic.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (4)

67%

4 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Tiger, bun venit în Comunitate!
Abonamentul Yoxo este unul digital și nu implică deloc "hârțoage" :). Uite aici pașii pentru portare - https://www.yoxo.ro/portare/
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta și ce anume dorești să faci exact? Cu cât avem mai multe informații, cu atât te putem ajuta cu răspunsuri punctuale. Mulțumim.

Mulțumesc pentru răspuns , am primit pe aplicație răspunsul . Acum rămâne de lămurit ce se întâmpla cu celelalte abonamente de la Rds . Am 3 abonamente , același titular , dar vreau sa portez doar un abonament . Seara buna

@Tiger: Bun venit în Comunitate. Fiind titularul abonamentelor, decizia îți aparține. Orice drum este cu dublu sens. Singura diferență este că revenirea la ceva anterior nu va fi întotdeauna la fel de simplă, în aceleași condiții. Dar dacă nu încerci niciodată nu vei știi. :)

Celelalte abonamente merg în continuare, ca și până acum. Dacă ai avut o ofertă în funcție de cate abonamente are un titular, s ar putea să se modifice prețul lor, dar, la ce preturi are Digi, nici nu contează 1 euro în plus sau in minus. Oricum, partea asta tine exclusiv de Digi, nu de Orange.

Salut! Ne bucuram ca ai primit raspuns rapid.
Doar cateva clarificari pentru a fi de folos si altor utilizatori:
1. dupa ce ai portat numarul pe YOXO, poti sa revii cu numarul inapoi in reteaua initiala; pentru a putea face acest lucru este necesar sa soliciti inchiderea abonamentului YOXO, trecand pe cartela PrePay Orange, iar ulterior sa portezi numarul in reteaua dorita
2. referitor la instiintarea operatorului, furnizorul acceptor este cel care transmite cererea de portare catre furnizorul donor, exclusiv prin sistemul electronic.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!