Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
De ce nu merge aplicatia Orange TV Go pe televizorul Samsung? Apare dupa cateva secunde offline si eroare conexiune. Am reinstalat de mai multe ori aplicatia si nimic.
Calin, bun venit in Comunitate!!!
Pentru că ai un Samsung, care are Tizen SO, încearcă să ștergi, din aplicația mobilă Orange TV Go, dispozitivul asociat. În Contul Meu (o iconiță cu un cap, in dreapta jos a aplicației mobile Orange TV Go) - "dispozitive conectate" ar trebui să găsești TV-ul tău.
După ce dispozitivul a fost șters din "Dispozitive conectate", cand repornesti TV-ul, o sa ți se ceară sa te conectezi prin SMS sau Cod QR si ar trebui sa nu mai ai probleme.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2448409-orange-tv-go-functioneaza-smart-tv-samsung-6-series-sistem-operare-tizen
https://comunitate.orange.ro/questions/2647060-orange-tv-go-nefunctionala-smart-tv-samsung-serie-7-sistem-operare-tizen
Alte răspunsuri
Salut! A mai fost recent un topic discutat aici pe aceasta temă
Detalii in link
https://comunitate.orange.ro/questions/2848233-rezolvat-merge-aplicatia-orange-tv-go
Alte aplicatii online merg? Sa nu fie conexiunea la retea a tvului de vina
Calin, bun venit in Comunitate!!!
Pentru că ai un Samsung, care are Tizen SO, încearcă să ștergi, din aplicația mobilă Orange TV Go, dispozitivul asociat. În Contul Meu (o iconiță cu un cap, in dreapta jos a aplicației mobile Orange TV Go) - "dispozitive conectate" ar trebui să găsești TV-ul tău.
După ce dispozitivul a fost șters din "Dispozitive conectate", cand repornesti TV-ul, o sa ți se ceară sa te conectezi prin SMS sau Cod QR si ar trebui sa nu mai ai probleme.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2448409-orange-tv-go-functioneaza-smart-tv-samsung-6-series-sistem-operare-tizen
https://comunitate.orange.ro/questions/2647060-orange-tv-go-nefunctionala-smart-tv-samsung-serie-7-sistem-operare-tizen
Salutare!
Mie îmi merge perfect pe android. Acum o folosesc într-un televizor TCL, luat chiar de la Orange!
Vezi să nu ai mai multe dispozitive conectate pe cont ( nu merg maiult de 3 în același timp), iar în acest caz trebuie să mai ștergi din ele.
Dacă tot nu reușești, poate fi o problemă punctuală pe contul tău. O poți rezolva mâine scriind la adresa aplicatii@orange.com și explicând problema și dând numărul de telefon, adresa de email asociată contului, numele și prenumele, etc.
Succes!
@Calin42, ai urmat pașii descriși de delfinas? Funcționează? Te așteptăm să revii cu vești bune.
Da dar nu imi apare niciun dispozitiv, eu am seria 8 poate de aia nu merge.Am trimis un mail la aplicatii@orange.com sa vedem.
Calin, cand reusesti, sa ne spui cum ai rezolvat, sa le fie si altora de folos!
@ Calin42,
Cei de la aplicatii@orange.com cred că pot să te ajute. Probabil că vei fi sunat.
Succes!
@Calin42, s-a rezolvat problema?
Toate aplicațiile de la Orange sunt restrictionate
Poți încerca și prin chromcast, sau prin sharing.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.