Întrebare fară răspuns

Cum pot sa-i oblig pe cei de la Service sa-mi repare telefonul nu sa mi-l returneze cu aceleasi defectiuni?

Telefonul meu este defect, l-am trimis in service prin Orange partener Bistrita si dupa o saptamana s-a intors cu aceleas defecte si inca probleme in plus. La reprimirea din service nu am mai putut utiliza telefonul pentru ca nu se deschidea contul meu google. Am fost nevoit sa-I dau resetare ca din fabrica si am pierdut toata arhiva de date si comunicatii.
Defectiunile constau in urmatoarele: in momentul in care activez spikerul microfonul nu mai functioneaza (nu pot vorbi pe whatsapp cu imagine). Transferul de date pe bluetooth nu functioneaza sau este foarte lent. (Verificat pe acelas adaptor si receptor bluethoot cu alte telefoane). Am intampinat foarte mari dificultati la sincronizarea (inperecherea) smartwachului cu telefonul. Am trimis de doua ori smartwach in service ca sa se dovedeasca faptul ca era de vina telefonul.
Situatia este peste masura de neplacuta pentru mine, nu pot sa stau 2 saptamani fara telefon si nu pot accepta ca lucratorii din service sa mi-l trimita inapoi fara sa verifice daca s-au remediat defectiunile sesizate. Au schimbat doar softul pentru ca au crezut ca de acolo e defectiunea dar nu au verificat nimic.
Comunicarea cu Orange este sub toata critica: la telefon stai ceasuri pana sa nimeresti un operator si nu ai nici o posibilitate sa comunici cu Service telefoane.
Am scris un mail sesizare pe formularul de pe Contacte dar la aceste sesizari se primeste un raspuns sablon si apoi astepti o luna iar uneori nu mai primesti nici un raspuns. Sunt client abonat Orange de vreo 16 ani si daca nu asa avea contractul prelungit maine as pleca la alta firma.
Nici nu stiu ce pot sa fac. Daca trimit iar telefonul iar stau fara telefon o saptamana si nimanui nu-i pasa.

Răspunsuri

Cand a venit din service, mai exista contul tau de google? In mod normal dupa resoftare se pierd datele. De cat timp ai acest telefon? Cei de la orange cu care ai vorbit telefonic ce au zis?

Viocat
Viocat

Viocat

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Viocat

Sfatul meu este sa mergi intr-un magazin Orange si vezi ce solutii iti ofera, daca nu faci o sesizare la OPC

CrissAlina
CrissAlina

CrissAlina

User level
Nivel
1
353 / 750
puncte
Custom field 2
CrissAlina

Este vorba de un LG K510 si de faptul ca cei din service nu au verificat daca inlocuind softul au remediat si defectiunile semnalate de mine. Asta am aflat-o doar cand am primit telefonul de la magazinul orange si acasa am incercat sa-l repornesc. Raspunsul la intrebarile voastre este in enuntul meu dar trebuie citit mai atent.

Viocat, nu am spus ca era contul google dupa resoftare ci ca nu am mai putut deschide contul pentru ca nu primeam codul de confirmare pe mail sau sms pana nu am resetat dinfabrica.

Buna ziua @Mihai Eco ! Imi pare rau sa aud de problema ta, din pacate si mama mea e fix in aceasi situatie : si-a luat un Samsung de la Orange la prelungire abonament + reducere puncte Thank You si in scurt timp a constatat ca nu este functionala camera in timpul convorbirilor pe WhatsApp - chiar daca acestea sunt Video Calls, camera ei este complet neagra...Asa ca a mers cu telefonul la service de doua ori si de fiecare data telefonul i-a fost inapoiat cu aceasi problema.Ba mai mult, pentru constatare se face o analiza temeinica a telefonului, unde par a se cauta motive pentru a-l scoate din garantie ( Ni s-a zis in Orange Shop " Exista o zgarietura superficiala in coltul telefonului carcasa stanga jos - e posibil sa pierdeti garantia din cauza asta daca ai nostri colegi vor constata acest fapt" - lucru care ne-a facut sa ne simtim incomfortabili si nesiguri pe serviciile Orange ). Eu sugerez ca atunci cand un device cumparat de la Orange se intoarce in Service a 2a oara, ba mai mult, si cu aceeasi problema, acesta sa fie inlocuit cu unul nou pentru ca e evident ca nu e vina utilizatorului. Noi nu am incercat sa contactam serviciul de sesizari tocmai din motivul mentionat de tine - se primesc raspunsuri sablon care nu duc la nicio solutionare sau nu mai raspunde nimeni, asa ca mami a ramas cu telefonul stricat si cu nemultumirea . Iar in ceea ce priveste cele 2 saptamani in care esti nevoit sa stai fara telefon, sunt perfect de acord ca e foarte inconfortabil, mai ales ca ne bazam pe acest provider pentru comunicare, asa ca sugerez primirea altui telefon in acest interval de 2 saptamani, in cazul in care clientul indeplineste anumite conditii si este sub contract cu Orange. Asa ca, daca mai ai timp si rabdare, incearca sa iei legatura cu un operator telefonic la numarul 300 si subliniaza ca doresti inlocuirea device-ului .Daca reusesti tu, o sa prindem si noi curaj ! Cu drag, Iulia .

iuiu88
iuiu88

iuiu88

User level
Nivel
2
1760 / 2000
puncte
Custom field 2
iuiu88

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!