Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu pot suna/ primi mesaje pe cartela eSIM

Buna. Am si eu o problema. Mi-am resetat Iphone-ul, cu tot cu configurari, si am pierdut planul celular. Mai exact, aveam un eSIM activat, in urma portarii unui numar de vodafone, motiv pentru care nu imi mai pot folosi numarul. Nu am rețea. Nu pot suna/primi mesaje, și nu ma pot conecta pe aplicații. Momentan nu pot ajunge intr-un Orange Store, și nici nu reușesc sa vorbesc cu vreun operator. Ce soluții mai am?

Răspunsuri

Salu!
Vezi daca te ajuta pasii de aici.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-e...
Mai sunt si alte topicuri in comunitate.. daca folosesti bara de sus "cauta in comunitate", poti gasi si altele..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Buna. In primul rând, nu ma pot conecta la aplicația “My orange”, din același motiv. Îmi trimite un mesaj cu un cod de confirmare, iar numărul meu de telefon momentan este inexistent. Cartela nu o mai pot folosi, iar eSIM-ul nu mai este activat pe telefon.
Am făcut portarea in luna Decembrie. Am trecut de la Vodafone, la abonament Orange, făcându-mi un plan celular pentru un eSIM. Aveam nevoie de o resetare a telefonului, însă nu m-am gândit ca voi pierde și planul activat. Aparent, am nevoie de un cod de activare. Din păcate, alte răspunsuri referitoare la problema mea, nu am găsit. Multumesc oricum.

Din pacate, asa am patit si eu o data pentru ca m-am grabit sa resetez telefonul. Singura varianta, desi incomoda, vizita in Orange store.

Cristi13
Cristi13

Cristi13

User level
Nivel
1
749 / 750
puncte
Custom field 2
Cristi13

Am înțeles. Incomoda nu ar fi, dar din păcate sunt pozitivă la SARS CoV și nu am posibilitatea sa ies. ‍♀️
Mersi mult.

Mda.. nasol moment..
Mai poti gasi o varianta de contact, daca ai pe cineva la abonament care iti poate imprumuta telefonul, sa vorbesti, insa nu stiu daca se va si rezolva telefonic, si e contra cost, fiind weekend, aici.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-...

LE: mi-a luat cam mult sa scriu si n-am vazut raspunsul ca nu poti iesi din casa..
Daca te puteai conecta la contul tau My Orange desktop, probabil ai fi putut sa comanzi un sim, sa poti folosi numarul si sa rezolvi mai departe si cu e-sim.. oricum, toate cer timp..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Gata. Am rezolvat. Am profitat de cineva care era prin oraș, și am trimis-o la un Orange Shop. Am primit codul QR prin mail. Multumesc. Zi frumoasa!

Multumim, asemenea.. bravo.. :)
Ar trebui, ca sa poti avea mereu acces la contul de client My Orange, implicit la anumite informatii, sa te conectezi la varianta desktop, prin user si parola, sa nu fie nevoie neaparat de telefon.

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Foarte frumoasă rezolvarea, care era cam greu altfel de realizat!
Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Intrebare pentru posesorii de eSIM, legat de problema asta: codul ala de activare nu e acelasi de la prima activare? Daca il salvezi, nu-l poti folosi ulterior (cum e in cazul unui reset al telefonului) ca sa nu trebuiasca sa faci un drum intr-un Orange Shop?

arsradu
arsradu

arsradu

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
arsradu

Nu este reutilizabil. Odata folosit, isi pierde valabilitatea.

Cristi13
Cristi13

Cristi13

User level
Nivel
1
749 / 750
puncte
Custom field 2
Cristi13

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!