Întrebare fară răspuns

Aplicația Chess Time Live Online nu funcționează dacă folosesc DOAR datele Orange

De ce aplicația Chess Time Live online nu funcționează atunci când folosesc datele mobile Orange?

Dacă fac hotspot de la alt provider funcționează.
Pe alt device ce folosesc date mobile Telekom funcționează, însă dacă fac hotspot de pe un device cu date mobile Orange nu mai funcționează.

Am sunat la 300 ,însă situația nu a putut fi rezolvată.

Mulțumesc frumos!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Nu folosesc aplicatia si poate nu ajuta ce intreb, dar..
Ai verificat permisiunile aplicatiei?
Poate are permisiune doar pe wi-fi..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@Jay: :)) Hotspotul e tot hotspot, că e de la Orange sau de la Telekom. Deci tot un wifi ambele.
@George: ai vreun mesaj de eroare, vreo informație returnată de aplicație, sau doar că nu pornește/nu se încarcă?

Ce parte din aplicatie nu functioneaza? Login-ul pare sa mearga, la fel si mare parte dintre sectiunile aplicatiei. Ceea ce inseamna ca nu e o problema cu conexiunea la net. Cu toate astea, partea de Watch Games (mai exact jocul propriu-zis) intr-adevar nu merge (nu se incarca, endless loading, no error) pe conexiunea carrier de la Orange, la fel si pe WiFi Hotspot.

Ideea e ca restul aplicatiei pare sa mearga ok cu aceeasi conexiune. Ceea ce mie imi spune ca problema s-ar putea sa fie pe partea aplicatiei mai degraba, decat pe partea operatorului. Ai incercat sa iei legatura cu developer-ul aplicatiei? Daca nu, cred ca merita o intrebare si la ei. Pentru ca la operator ai incercat deja, si ai primit (banuiesc) deja un raspuns. Vezi si pe partea aplicatiei ce raspuns primesti.

Adresa de email (de pe Play Store) este: support@hapticappsllc.com

GeorgeAlfonso, bun venit in Comunitate!!!
Aplicația Chess Time Live Online nu funcționează dacă folosesc DOAR datele Orange...asa ar fi fost mai corect, ca sa se inteleaga exact situatia. In prima faza am crezut ca e folosit gresit acel "doar", in loc de "decat" si ca jocul nu-ti merge DECAT daca folosesti datele mobile de la Orange. Bine ca ai explicat situatia mai detaliat si asa am inteles care e problema.
Cam ciudat sa mearga pe alte retele, dar nu pe Orange...o explicatie ar putea fi legata de puterea semnalului retelei.
Poti face niste capturi de ecran cu un mesaj de eroare?

@GeorgeAlfonso, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii și să ne spui dacă ai rezolvat. Mulțumim.

Nu s-a rezolvat problema. Ma pot loga, întra adversarul la masă, însă nu se încarcă jocul. Asta se întâmplă doar dacă folosesc datele mobile Orange sau primesc hotspot tot de la un terminal ce folosește sim voce/date Orange.

Cu cartela sim Telekom sau RDS merge aplicația. La fel și dacă ma conectez la wireless-ul vreunui hotel, benzinărie etc...

Problema este de la Orange, anumite aplicații sunt blocate probabil...

Din moment ce login-ul merge cu aceeasi conexiune, si alte aplicatii merg, cu aceeasi conexiune…tind sa cred ca e ceva legat de combinatia asta de joc cu conexiunea de la Orange. Ai incercat sa iei legatura cu dezvoltatorii jocului? Ei ce ti-au zis?

Sa portez numărul la o rețea care permite aplicației sa funcționeze, dacă nu găsesc suport la Orange...
Iau în calcul asta, căci cei de la 300 mi-au zis ca dacă google merge, atunci nu e problema lor ca alte aplicații nu merg...

Mda... Intr-un final, poti face si asta. Dar ceva imi spune ca Orange RO nu e singurul operator din lume care o sa aiba problema asta.
Asta e un raspuns standard cand te intereseaza prea putin userii tai ca sa faci debugging sa vezi concret ce se intampla in cazul ala. Din moment ce login-ul in aplicatia lor merge, si toate celelalte aplicatii merg ok cu aceeasi conexiune de la acelasi operator...tind sa-i dau dreptate Orange-ului.

Again, daca dezvoltatorii jocului nu sunt nici macar interesati sa faca debugging sa vada mai exact ce se intampla in cazul asta in aplicatia lor, nu stiu ce sa zic. Sincer, e prima data cand intalnesc problema asta. Deci, conexiunea e buna pentru login si restul aplicatiei, dar nu e ok pentru actual gameplay? Tu glumesti?! Eu inteleg ca e mult mai usor sa arunci pisica in curtea vecina (si e valabil de ambele parti) decat sa faci cateva teste care ar putea sa duca la un bug, pe care il pot repara intr-un update, dar cel care are de suferit aici esti tu, userul final!

Nu neg posibilitatea ca asta sa fie o problema pe partea Orange. Dar, avand in vedere ca toate celelalte aplicatii merg ok pe aceeasi conexiune, si inclusiv aplicatia asta merge ok pe aceeasi conexiune, pana la un moment dat, atunci mie mai degraba imi pare o problema de aplicatie decat una de carrier. Problema mai mare pare sa fie lipsa de interes pentru rezolvarea ei.

Daca le-ai adus argumente dezvoltatorilor aplicatiei de ce ar putea sa fie un bug pe partea lor, si asta a fost raspunsul lor...pentru mine e un motiv in plus sa nu mai folosesc aplicatia lor. Pentru ca asta inseamna ca nu-i intereseaza, sau nu dau importanta, sau nu-si dau interesul suficient pentru a face macar un pic de debugging. Daca rezultatul final e ca problema e pe partea operatorului, ok, mergem la operator. Eventual cu un log din aplicatie, astfel incat sa inteleaga de ce ar fi o problema pe partea lor. Si poate, sa o si rezolve.

Asa...e o plimbare total ineficienta si obositoare dintr-o parte in alta avand ca singur rezultat nemultumirea clientului. Ma indoiesc ca isi doresc asta, dar avand in vedere raspunsul, nici nu pare sa le pese prea mult.

Update: pare ca sunt blocate IP-urile Orange. Aplicatia merge perfect, pe aceeasi conexiune 4G de la Orange, folosind VPN. Nu stiu de ce ar fi blacklist-ate IP-urile Orange, cu atat mai mult cu cat login-ul si browsing-ul in restul aplicatiei se fac pe acelasi IP, dar se pare ca asta e problema. Nu e carrier-ul in sine, sunt blocate IP-urile. Ceea ce inseamna ca se poate intampla si cu alti operatori, daca intra in range-ul respectiv de IP-uri blocate. Deci, tind sa cred ca nu Orange taie accesul in aplicatia respectiva (si culmea, doar la partea de gameplay), ci aplicatia taie accesul (in cazul asta) Orange-ului. De ce? No idea. :))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!