Întrebare fară răspuns

Eroare cost suplimentar internet

Buna seara, am trecut din noiembrie la smart 15 care spunea ca am internet nelimitat, insa din 6 ianuarie 2022 am verificat pe myorange si imi apare ca la sectiunea internet am cost suplimentar 72 de euro si nu inteleg de ce? Mai ales ca abonamentul si contratul pe care l-am citit de 3 ori spune clar ca am internet nelimitat. De mentionat ca nu am parasit tara sa am roaming-ul activat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Factura nu a aparut inca, am fost sunat de un membru orange sa-mi faca o oferta la internat, eu deja avand internet nelimitat, i-am explicat si nu a inteles de ce? Am fost dat mai departe catre alt coleg, la fel nu au inteles de ce, au zis ca revin si nu au mai revenit. Am atasat si o imagine cu ce imi apare in my orange la consum si facturi - detalii

In primul rand, poți să deselectezi răspunsul meu că soluție a problemei tale, eu doar am pus o întrebare suplimentara.
Legat de problema ta, pot fi mai multe cauze care ar duce la acel cost suplimentar. Eu zic să aștepți apariția unei facturi, și detalierea acelui cost suplimentar...

Buna, @NickDB. Ai dreptate, la abonamentul Smart 15, internetul este nelimitat in tara singurele limite care apar sunt in Roaming. Locuiesti sau te-ai deplasat in apropierea unei frontiere? In acele locuri se intampla adesea sa treci pe operatorii parteneri din tara respectiva. Iar daca aveai pe telefon roaming-ul de date activat si s-a petrecut comutarea catre o retea din Rep. Moldova, Serbia sau Ucraina, trebuie sa stii ca tu nu ai inclusi in abonament MB pentru acestea, deoarece nu apartin SEE, astfel incat se va genera un cost suplimentar IMENS.

Salut @radumsk, am stat in bucuresti si nici nu am facut nici un fel de plata care sa apara pe abonament. Pur si simplu m-au taxat in data de 6 ianuarie de cate ori am intrat pe internet si am ascultat muzica, asta inteleg din ce vad pe cronos.

Bun. In acest caz se poate sa fie o eroare, pentru ca, daca nu ai avut treaba cu roaming-ul (care oricum cred ca ar fi fost afisat altfel acolo), abonamentul tau are internet nelimitat pe teritoriul Romaniei. Probabil ca totul se poate rezolva printr-un apel la 300 (serviciul clienti). Acolo intrebi exact daca ti se pot oferi mai multe date despre aceasta problema, iar apoi, daca nu poate rezolva operatorul direct aceasta situatie, il poti ruga sa deschida o solicitare prin care sa ceara analiza ulterioara asupra problemei. Mult succes si sa ne anunti si pe noi in legatura cu finalitatea problemei.

Nick, in My Orange apare ca e activ noul abonament de 15 euro?

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Atunci chiar nu inteleg de unde ai asa un mare extracost. Doar cineva de la Orange te poate ajuta.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Nick, nu cred ca ti-am oferit solutia, cel mult o indicatie spre solutionare.
Daca apreciezi un raspuns, in dreptul fiecaruia e o inimioara goala, far daca apesi pe ea, dai like si devine portocalie. ;)

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Atunci, asteptam sa fii contactat de asistentul Orange care mai intervine aici, in Comunitate. E un cost supkimentar prea mare, ca sa nu se gaseasca o explicatie si o rezolvare.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salutare!
Citind atent postările anterioare, deduc faptul că poate fi o eroare, dacă nu ai ieșit din țară și nici nu ai fost in zonele de graniță, așa cum ai subliniat. Sper să se rezolve cât mai repede!
Baftă!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!